Склад кафедри

МЕЛЬНИЧУК ЛІЛІЯ БОРИСІВНА

Завідувач кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти . Кандидат педагогічних наук, доцент. Доцент кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти .

Сфера інтересів:

  • Інноваційна педагогічна діяльність.
  • Основи науково-педагогічних досліджень.
  • Педагогіка вищої школи.
  • Методика ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям
  • Волонтерська діяльність

Контакти:
E-mail: melnychuk.liliia@megu.edu.ua

Детальніше

Народилася 30.07.1974 р. в с. Переділи, Рівненського району, Рівненської області.

Освіта:

1991 рік – закінчила Рівненську загальноосвітню школу № 24 з золотою медаллю.

1996 рік –  закінчила з відзнакою Рівненський державний педагогічний інститут ім. Д.З. Мануїльського, отримала кваліфікацію «вчитель початкових класів та музики»

1996 – 2007 рр. – методист кафедри математики та методики її викладання Рівненського державного гуманітарного університету. Викладач кафедри математики та методики її викладання за сумісництвом

У 2007 р., після закінчення аспірантури при кафедрі загальної педагогіки Рівненського державного гуманітарного університету, у Східноєвропейському національному університеті ім. Володимира Даля (м. Луганськ) Мельничук Л. Б. захистила кандидатську дисертацію на тему «Громадянське виховання молодших школярів» та здобула науковий ступінь кандидат педагогічних наук за спеціальністю 13.00.07 «Теорія та методика виховання».

Трудову діяльність у Міжнародному економіко-гуманітарному університеті імені академіка Степана Дем’янчука Мельничук Л. Б. розпочала на посаді доцента кафедри педагогіки з вересня 2007 року.

З грудня 2007 р. по вересень 2011 р. – Вчений секретар Міжнародного економіко-гуманітарного університету ім. акад. С. Дем’янчука.

17 лютого 2012 р. рішенням Атестаційної колегії Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України Мельничук Л. Б. присвоєно вчене звання доцента кафедри педагогіки.

З січня 2012 р. – заступник завідувача кафедри педагогіки, а з 6 січня 2016 р.  –завідувач кафедри педагогіки Міжнародного економіко-гуманітарного університету ім. акад. С. Дем’янчука.

2012 рік–  отримала диплом  доцента кафедри педагогіки.

2017 р. – закінчила з відзнакою магістратуру ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» за спеціальністю 012 «Дошкільна освіта»

З 2012 року спільно з ректором проф. Дем’янчуком А.С. очолює організаційний комітет з підготовки та проведення Міжнародних учнівських громадських читань «Я голосую за мир».

З березня 2016 року Мельничук Л. Б. є членом Науково-методичної комісії з організаційно-методичного забезпечення вищої освіти МОН України (НМК 14. Підкомісія 301 «Навчання впродовж життя, визнання неформального та інформального навчання»

Активно займається навчально-методичною, виховною, науковою та громадською  роботою. У своєму науковому доробку має монографію, понад 40 навчально-методичних посібників, 80 статей та тез, опублікованих в Україні та зарубіжних виданнях (Білорусії, Польщі, Словаччини). Керує магістерськими роботами та підготовкою дисертаційних досліджень аспірантів. За її керівництвом у 2018 році успішно захищено кандидатську дисертацію.

Є заступником голови правління благодійного фонду «Скарбниця Надії», долучає студентів до волонтерської діяльності.

Основний науковий доробок:

Монографії:

  1. Мельничук Л.Б. Педагогічні умови громадянського виховання молодших школярів. Рівне: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка С. Дем’янчука, 2013. 182 с.
  2. МельничукЛ.Б., Красовська О.О., Марчук О.О., Шкабаріна М. А. Professional training of the future teachers of primary school for the innovative activity. Scientific foundations of modern pedagogy / Наукові основи сучасної педагогіки (Педагогічні науки). USA : Primediae Launch LLC, 2020.

Підручники та посібники:

  1. Пагута Т.І., Момотюк (Мельничук) Л.Б. Дидактика : навчально-методичний посібник. Рівне, 2008. 243 с.
  2. Пагута Т. І., Мельничук Л. Б. Загальні основи педагогіки : навчально-методичний посібник. Рівне, 2008. 196 с.
  3. Мельничук Л. Б., Шкабаріна М. А. Педагогіка і психологія вищої школи: навчально-методичний посібник. Львів : «Новий світ-2020», 2020. 266 с.

Наукові статті:

  1. Мельничук Л.Б. Реалізація положень особистісно орієнтованого підходу у громадянському вихованні молодших школярів.  Наука. Образование. Технологии-2008: материалы Междунар. науч. практ. конф., 21-22 марта 2008 г., Барановичи, Респ. Беларусь: в 3 кн. / под. общ. ред. В.В. Таруца. Барановичи: РИО БарГУК, 2008. Кн. 2: Актуальные проблемы реформирования педагогического образования / редкол.: Н.В. Зайцева (гл. ред.) [и др.].   430 [2 ] с.  С. 304-307.
  2. Мельничук Л.Б., Дем’янчук А.С., Пагута Т.І. Природа як засіб естетичного виховання молодших школярів. Науково-практичний журнал Південно-наукового центру АПН України «Наука і освіта». № 10. грудень, 2012. С. 101-112.
  3. Дем’янчук А. С., Пагута Т. І., Мельничук Л. Б. Формування професійно-педагогічної культури майбутніх учителів початкових класів: діагностичний аспект. Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 22-24 листопада, 2012 р.). «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». Київ, 2012. С. 329-336.
  4. Мельничук Л. Б., Пагута Т. І. Інноваційний підхід до естетичного виховання у професійній підготовці майбутніх педагогів. Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис. № 2 (додаток 2). 2013 р. Тематичний випуск «Науково-методичні засади управління якістю освіти у вищих навчальних закладах». С.195-203.
  5. Мельничук Л. Б., Пагута Т.И. Природа как средство эстетического воспитания младших школьников. Вектор науки тольяттинского государственного университета : ежеквартальный научный журнал (Серия – педагогика, психология). 2013. ­ № 1 (12). С. 174-177.
  6. Мельничук Л.Б. Інтерактивні технології громадянського виховання молодших школярів. Актуальні проблеми дошкільної та початкової освіти в контексті європейських освітніх стратегій: збірник матеріалів науково-практичної конференції викладачів і студентів інституту педагогіки, психології і мистецтв (Вінниця, ВДПУ ім.. М. Коцюбинського, 9-11 квітня 2014 р.) / за ред. Г.С. Тарасенко ; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, інститут педагогіки, психології і мистецтв. Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2014. Вип. 3. 452 с. С. 224-229.
  7. Мельничук Л.Б., Пагута Т.І. Теоретико-методичні аспекти організації самостійної роботи студентів у процесі вивчення дисципліни «Педагогіка». Наукові праці вищого навчального закладу «Донецький національний технічний університет». Серія: «Педагогіка, психологія і соціологія». № 1 (15). Частина 2. Донецьк: Донецький національний технічний університет», 2014. С.152-157.
  8. Мельничук Л.Б. Інтерактивні технології громадянського виховання молодших школярів. Київський науково-педагогічний вісник. 2014. № 2(02). С. 44-50.
  9. Мельничук Л.Б. Технология формирования профессиональной культуры будущих учителей начальных классов. Содружество наук. Барановичи- 2015 : Материалы XI Международной научно-практической конференции молодых  исследователей (Барановичи, 1-2 мая 2015 г.). Барановичи : БАРГУ, 2015.
  10. Мельничук Л. Б. Інноваційні технології формування професійно-педагогічної культури майбутніх педагогів в умовах вищого навчального закладу. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: Збірник наукових праць. № 2 (16). Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2016 . С. 165-171.
  11. Мельничук Л. Б. Сутність та діагностика інноваційної педагогічної діяльності. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: Збірник наукових праць. № 1 (15). Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2016 . С. 86-92.
  12. Мельничук Л. Б. Модель формування культури педагогічного спілкування майбутніх викладачів. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : збірник наукових праць. № 1 (13). Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2017. 342 с. С. 118-124.
  13. Мельничук Л.Б. Використання інтерактивних технологій у контексті підготовки майбутніх вихователів до ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : збірник наукових праць. № 1 (13). Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2017.
  14. Виховання в дусі миру як пріоритетний напрям роботи викладачів Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука / А.С. Дем’янчук, О.О. Марчук, Л.Б. Мельничук, О.М. Петрук. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. № 2(20). Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2018. С. 21-27.
  15. Мельничук Л.Б. Використання елементів дуальної освіти у процесі підготовки майбутніх вихователів до ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. № 2(20). Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2018. С. 102-109.
  16. Мельничук Л.Б. Підготовка майбутніх учителів початкової освіти до інноваційної діяльності у процесі практичної підготовки (на базі РГ «Гармонія» м. Рівне. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. № 1(19). Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2018. С. 65-72.
  17. Мельничук Л.Б. Діагностика готовності майбутніх педагогів до інноваційної діяльності за мотиваційно-ціннісним критерієм. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. № 1 (21). Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С.Дем’янчука, 2019. С.106-115.
  18. Мельничук Л.Б., Пагута Т.І. Модель підготовки майбутніх вихователів до ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям. Науковий журнал «Молодий вчений». № 9 (73). вересень, 2019. С.87-91.
  19. Мельничук Л.Б. Анкетування викладачів як метод моніторингу якості освіти. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. № 2 (22). Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С.Дем’янчука, 2019.
  20. MarharytaShkabarina, Lilia Melnychuk, VadymKoval, SvitlanaStupnytska. Formation of Future Educators’ Professional Training for Introducing Social Experience by Means of Innovative Technologies of Education to Senior Preschoolers Behav. 2020, Volume 10, Issue 2. URL: https://www.mdpi.com/2076-328X/10/2/42

Нагороди:

  1. 2013 р. – нагороджена почесною грамотою Рівненської державної адміністрації управління освіти і науки «За багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм, вагомий внесок у розвиток науки і національної освіти, підготовку висококваліфікованих кадрів та з нагоди свята – Дня науки»
  2. 2015 р. – отримала диплом «Гордість МЕГУ» в номінації «Адміністратор року».
  3. 2018 р. – нагороджена почесною грамотою Рівненської обласної державної адміністрації управління освіти і науки «За сумлінну працю, вагомі трудові здобутки, високий професіоналізм та з нагоди 25-річчя приватного навчального закладу Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
  4. 2018 р. нагороджена Благословенною грамотою Архієпископа Рівненського та Острозького Іларіона «На знак благословення за щиру працю на користь Святої Церкви Христової та жертовність і любов до України та з нагоди 25-річчя МЕГУ»
  5. Неодноразово відзначена подякою ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» за успіхи у науковій діяльності (2017 – 2019 рр.)

Сфера інтересів:

  • Інноваційна педагогічна діяльність.
  • Основи науково-педагогічних досліджень.
  • Педагогіка вищої школи.
  • Методика ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям
  • Волонтерська діяльність
ДЕМ'ЯНЧУК АНАТОЛІЙ СТЕПАНОВИЧ

Президент університету, доктор педагогічних наук, професор. Академік ВШУ.  Професор кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти.

Сфера інтересів:

  • Особливості управління закладами вищої освіти в умовах глобалізації та євроінтеграції.
  • Виховання учнівської та студентської молоді на ідеях миру.
  • Теорія та практика професійної освіти.
  • Історія педагогіки.

Контакти:
E-mail: demianchuk.anatolii@megu.edu.ua

Детальніше

Дем'янчук Анатолій Степанович народився 01.01.1952 року в с. Гірки Новоград - Волинського району Житомирської області в родині педагогів.

У 1974 році Дем’янчук А. С. закінчив Український інститут інженерів водного господарства за спеціальністю механізація гідромеліоративних робіт та отримав кваліфікацію інженер-механік.

З 1974 по 1986 роки працював інженером військового заводу. В період роботи на заводі був направлений інженером-консультантом на Кубу.

З 1986 по 1993 роки працював в Рівненському державному педагогічному інституті на посаді старшого викладача, доцента, професора, завідувача кафедри.

У 1988 році в Спеціалізованій вченій раді Московського державного педагогічного університету Дем’янчук А. С. захистив дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.

У 1991 році рішенням Державного комітету СРСР з народної освіти Дем’янчуку А. С. було присвоєно вчене звання доцента кафедри педагогіки і психології.

 У 1992 році Вищою атестаційною комісією Ради Міністрів СРСР присуджено науковий ступінь доктора педагогічних наук.

У 1995 році отримав диплом дійсного члена Академії педагогічних і соціальних наук.

У 2000 році рішенням атестаційної колегії Дем’янчуку А.С. присвоєно вчене звання професора кафедри педагогіки.

1 вересня 1993 року, в період становлення незалежності України, він разом зі своїми колегами створив інститут нового зразка, і з того часу працює на посаді ректора Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука, професора кафедри педагогіки.

У 2000 році рішенням Атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України отримав вчене звання професора кафедри педагогіки.

Дем’янчук А. С. є Заслуженим працівником освіти України, Відмінником освіти України, Академіком Академії наук вищої школи України, Дійсним членом Міжнародної педагогічної академії, Дійсним членом Академії педагогічних і соціальних наук України, віце-президентом Європейської асоціації безпеки, Почесним доктором Крайовей Ізби Едукації (м. Краків, Польща), Почесним доктором Інституту імені Яноша Кодолані (м. Секешфехервар, Угорщина).

Дем’янчук А. С. очолює наукову школу з проблем виховання учнівської та студентської молоді на ідеях миру в навчально-виховному процесі школи і ЗВО.

Під керівництвом професора Дем’янчука А. С. захищено 14 кандидатських дисертацій. Він є автором 4 монографій, понад 200 наукових статей, підручників, науково-методичних посібників.

Професор Дем’янчук А. С. є членом Спеціалізованої вченої ради із захисту дисертацій у Східноєвропейському національному університеті імені Лесі Українки. З 2000 по 2002 рік він очолював Спеціалізовану вчену раду із захисту дисертацій у Рівненському державному гуманітарному університеті.

Творчі здобутки:

створення приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»;

налагодження міжнародних зв’язків з вищими навчальними закладами Європи;

здійснення спільної підготовки національних кадрів за європейськими програмами (Університет прикладних наук імені Яноша Кодолані (Угорщина), Вища школа євро регіональної економіки імені Альчіде де Гаспері (Польща), Великопольська соціально-економічна вища школа (Польща);

організація науково-практичних конференцій «Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі і вузі»;

видавництво науково-методичної літератури, навчальних посібників, підручників;

забезпечення високого рівня підготовки кадрів;

Основний науковий доробок:

Виховання старшокласників на ідеях миру в позакласній роботі. Монографія. Львів: Вільна Україна, 1995.

Педагогічні основи виховання в працях Івана Огієнка. Монографія, 1997. 203 с.

Виховання молоді на ідеях миру в системі роботи школи і вузу. Монографія. Спецкурс для вузів. Рівне: Тетіс, 1998. 96 с.

Ганьба ХХ століття. Монографія. Рівне: Тетіс, 1998. 315 с.

Самообслуговування учнів сільської школи : навчальний посібник. Рівне: Педінститут, 1991. 73 с.

Conception Basis of Teaching Mathematics in Secondary ICME 9. The 9th International Congress on Mathematical Education. Short Presentations. Tokyo/Makuhari. Japan, 2000, Р.190.

Analysis of modern managament conception in context of managament qualification of vocational education authorities improvement. Regiok szerepe, versenykepessege az europai unioban. Nyiregyhaza, 2002. 287-289

Organization of private educational activity and security of its functioning in ukraine. zarzadanie bezpieczenstwem. PSB, Krakov, 2000. 181-189p.

Дем’янчук А.С. Основи психолого-педагогічних досліджень: методичний посібник для студентів ВУЗу. Рівне: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука, РДГУ, 2006. 192 с.

Guarunee of Persons Toking Part in Criminal Legal Proceedings in Ukraine. Proceedings of the nauch.no-praktyczne Międzynarodowa konferencja. Kraków, 2008.

Дем’янчук А.С., Яницька О.Ю. Упровадження ЕСТS у Міжнародному економіко-гуманітарному університеті імені академіка Степана Дем’янчука освіти. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: Збірник наукових праць. Випуск VII. Рівне, 2008. С. 56-65.

Дем’янчук А.С. Документи, що забезпечують мобільність студентів в умовах євроінтеграції. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: зб. наук. пр. Вип. VII. Ч.1. Рівне, 2008. С. 8-18.

Дем’янчук А.С. Guarunee of Persons Toking Part in Criminal Legal Proceedings in Ukraine. Proceedings of the nauch.no-praktyczne Międzynarodowa konferencja. Kraków, 2008.

Дем’янчук А.С. Степан Якимович Дем’янчук – основоположник педагогіки миру. Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології: Теоретичний та науково-методичний часопис. Рівне, 2010. Т. 1. С. 19-22.

Дем’янчук А.С. Як рухатиметься науковий маятник або однієї назви «міжнародний» замало для наповнення навчально-виховного процесу відповідним змістом.  Освіта: газета в газеті: методика. Спільний проект Інституту вищої освіти АПН України та редакції тижневика «Освіта». 2010.  №№ 12-20. 10-17 березня. С. 6.

Дем’янчук А.С., Пагута Т.І., Мельничук Л.Б. Природа як засіб естетичного виховання молодших школярів. Науково-практичний журнал Південно-наукового центру АПН України «Наука і освіта». № 10. грудень, 2012. С. 101-112.

Дем’янчук А.С., Мельничук Л.Б., Пагута Т.І. Формування професійно-педагогічної культури майбутніх учителів початкових класів: діагностичний аспект. Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 22-24 листопада, 2012 р.). «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». Київ, 2012. С. 329-336

Дем’янчук А. С., Марчук О. О. Педагогічна діяльність духовно-просвітницьких центрів на території Волині у ХІХ столітті: [моногр.]. Рівне: Тетіс, 2012. 125 с.

Дем’янчук А. С., Марчук О. О. Історія волинського шкільництва (друга половина ХІХ – початок ХХ століття): навч. посіб. Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2014. 112 с.

Дем’янчук А. С., Марчук О. О. Дотримання правил шкільної гігієни у навчальних закладах ХІХ – початку ХХ ст. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ.Рівне, 2017. № 2 (18). С. 40–47.

Дем’янчук А. С., Марчук О. О. Впровадження педагогічних здобутків освітян волинського регіону ІІ половини ХІХ – початку ХХ століття у сучасних школах. Імплементація сучасних технологій навчання у навчальний процес: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 17–18 березня 2015 р.). Київ: НУХТ, 2015. С. 412–419.

Марчук О. О., Дем’янчук А. С. «Енциклопедія Ф. Брокгауза та І. Єфрона» як джерело педагогічно-історичних відомостей про освіту Волинської губернії. Проблеми та перспективи розвитку вищої школи та економіки України: зб. тез міжнар. наук.-практ. конф. (Рівне, 26–27 жовтня 2017 р.). Рівне, 2017. С. 120–123.

Дем’янчук А. С. Сучасні тенденції виховання: гендерний аспект. Проблеми освіти : науковий зб.. – К. : Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2009.  Вип. 58.  Частина 2.  С. 17–20.

Дем’янчук А. С., Марчук О.О., Мельничук Л. Б., Петрук О. М. Виховання в дусі миру як пріоритетний напрям роботи викладачів Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка С. Дем’янчука  Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ.  № 2 (20).   Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2018 р.  С. 21-27.

Дем’янчук А. С., Марчук О. О. Висвітлення проблем патріотичного виховання молоді у працях відомих українських педагогів Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ.  № 1 (19).  Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2018 р.  С. 10-16.

Дем’янчук А. С., Марчук О. О. Освітня парадигма національного виховання учнівської молоді в умовах глобалізації: Збірник тез виступів  учасників Міжнародної -практичної конференції «Проблеми та перспективи розвитку вищої школи та економіки в ХХІ столітті», присвяченої 25-річчю Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка С. Дем’янчука (11-12 жовтня, 2018 р., Рівне). Рівне, РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2018 р.  С. 107-111.

Дем’янчук А. С. Марчук О.О. Психолого-педагогічні особливості формування патріотизму у старших дошкільників. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ.  № 1 (21).  Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2019 р.  С. 13-21.

Дем’янчук А. С., Марчук О. О. Реалізація моделі підготовки майбутніх вихователів до національно-патріотичного виховання дошкільників у закладах вищої освіти. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. № 2 (22).  Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2019 р. С. 38-46.

 Кваліфікаційні та почесні звання, нагороди:

відмінник освіти України (2001),

відзнака Прем’єр-міністра України (2003),

заслужений працівник освіти України (2004),

почесна грамота Академії педагогічних наук України «За суттєвий внесок у розвиток педагогічної науки і фізичного виховання студентської молоді» (2002),

почесна грамота Академії педагогічних наук України «За значний внесок в розвиток педагогічної науки, підготовку висококваліфікованих спеціалістів» (2002), 

почесна грамота Міністерства освіти і науки України «За багаторічну добросовісну роботу, особистий внесок в розвиток національної освіти і значну науково-методичну роботу у галузі освіти» (2003),

почесна грамота Академії педагогічних наук України «За багаторічний внесок в становлення і розвиток Міжнародного університету «РЕГІ» і підготовку висококваліфікованих спеціалістів» (2003),

пам’ятна медаль ІІІ ступеня «За меценатство» міжнародного благочинного фонду «Українська хата» за суттєвий особистий внесок в реалізацію благочинних програм фонду, підтримку науки, освіти, літератури, культури і мистецтва, сприяння розвитку духовності в суспільстві (2004),

почесна грамота міністерства освіти і науки України «За багаторічну добросовісну роботу в системі освіти, суттєвий особистий внесок у справу розвитку фізичної культури і спорту серед шкільної та студентської молоді та досягнуті при цьому успіхи» (2005).

Упродовж останніх років (2010-2020 рр.) за активну громадську позицію і вагомий внесок у розвиток вищої школи та науки України Дем’янчук А. С. нагороджений:

Почесними грамотами Міністерства освіти і науки України,

медаллю «Григорій Сковорода»,

знаком «Ушинський К. Д.».,

Почесною грамотою Комітету з фізичного виховання та спорту,

Почесними грамотами Академії педагогічних наук України,

Подякою Малої академії наук учнівської молоді,

Почесною грамотою народно демократичної партії,

медаллю 3 ступеня «За меценатство»,

Почесними грамотами Рівненської обласної державної адміністрації,

Почесними грамотами та відзнакою Рівненської обласної ради,

Почесною грамотою Федерації профспілок Рівненської області,

Почесними грамотами виконавчого комітету Рівненської міської ради.

Сфера інтересів:

  • Особливості управління закладами вищої освіти в умовах глобалізації та євроінтеграції.
  • Виховання учнівської та студентської молоді на ідеях миру.
  • Теорія та практика професійної освіти.
  • Історія педагогіки.
ЯНИЦЬКА ОЛЕНА ЮРІЇВНА

Проректор з навчально-методичної роботи та гуманітарної освіти університету, кандидат педагогічних наук, доцент. Професор кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти.

Сфера наукових інтересів: розвиток творчого мислення в дітей; професійна підготовка майбутніх фахівців до проведення психолого-соціологічних досліджень.

Контакти:
Email: yanytska.olena@megu.edu.ua

Детальніше

Народилася 12.09.1954 року у місті Івано-Франківськ.

ОСВІТА

У 1975 році з відзнакою закінчила РДПІ імені  Д. З. Мануїльського, де здобула кваліфікацію: викладач дошкільної педагогіки і психології, методист дошкільного виховання.

З 1975 по 1979 рр. працювала вихователем Рівненського дитячого садка №27 (у 1978 р. була переможцем фінального конкурсу «Кращий за професією» серед вихователів дошкільних установ Рівненської обл.) З 1979 працювала асистентом кафедри педагогіки та психології дошкільної РДПІ імені Д. З. Мануїльського.

У 1983 році при Українському науково-дослідницькому інституті педагогіки (м. Київ) закінчила річну аспірантуру.

З 1980 року працювала на посаді старшого викладача кафедри. У 1985 була призначена на посаду доцента кафедри педагогіки та психології дошкільної РДПІ імені Д. З. Мануїльського.

У 1984 р. у Спеціалізованій вченій раді УНДІПа захистила дисертацію на здобуття вченого ступеня кандидата педагогічних наук (диплом кандидата педагогічних наук ПД №0068080 від 26.09.1984 р.).

У 1986 році рішенням Атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України присвоєно вчене звання доцента кафедри «Педагогіки та психології (дошкільної)» (диплом доцента ДД №092197 від 23.07.1986 р.).

У 1985 р. була обрана Член-кореспондентом УНДІП.

З 1997 р. доцент кафедри психології МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука. З 2003 року проректор з НМР та гуманітарної освіти цього ВУЗу.

У 2005 році отримала диплом доктора філософії (від 27.07.2005 р.)

З 2007 року професор кафедри педагогічної та вікової психології.

З 2005 по 2013 р. – член робочої групи МОН України із супроводу Болонського процесу, член авторського колективу робочої групи МОН України з розробки документів щодо організації навчального процесу у вищих навчальних закладах.

Брала активну участь у запроваджені інноваційних технологій навчання в університеті: мультимедійні курси, відео-лекції, дистанційні технології навчання. Видала збірку: «Спільні мультимедійні проекти в навчальному процесі в університеті». 

На четвертій виставці-презентації Освіта України «Інноваційні технології навчання» м. Київ, 30 жовтня – 1 листопада 2007 року, виступала з доповіддю на тему: «Вища освіта за європейськими програмами в ПВНЗ Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», за яку отримано почесне звання «Лауреата конкурсу». 

На міжнародну виставку 17-19 листопада «Освіта та кар’єра 2011 р.» підготувала та презентувала доповідь на тему: «Інноваційний розвиток освіти та сучасні педагогічні технології», за яку було отримано срібну медаль. У 2015 р. на шосту міжнародну виставку «Сучасні заклади освіти», підготувала доповідь на тему «Інноваційні технології навчання в університеті», за яку було отримано золоту медаль.

З 2016 року професор кафедри початкової та дошкільної освіти.

Сфера наукових інтересів: розвиток творчого мислення в дітей; професійна підготовка майбутніх фахівців до проведення психолого-соціологічних досліджень.

Нагороди: За сумлінне виконання службових обов’язків, особистий внесок у розвиток університету та за досягнуті результати у 2006-2007 навчальному році нагороджена Почесною грамотою Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука. (Рівне, 2007 р.)

За активну життєву позицію, створення доброзичливої атмосфери в університеті та з нагоди Міжнародного дня прав жінок і миру нагороджена Почесною грамотою Міжнародного університету «Рівненський економіко-гуманітарний інститут імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2006 р.

За розробку й упровадження в навчально-виховний процес інноваційних технологій нагороджена Дипломом ПВНЗ  «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука».

За багаторічну сумлінну працю, особистий внесок у підготовку висококваліфікованих спеціалістів, плідну науково-педагогічну діяльність нагороджена Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України. (м. Київ, 2008 р.)

За багаторічну сумлінну працю та плідну науково-педагогічну діяльність нагороджена Почесною грамотою Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука. (Рівне, 2012 р.)

За плідну співпрацю з Рівненською міською радою та її виконавчими органами, організацію та проведення психолого-соціологічних досліджень серед мешканців міста Рівного і з нагоди 20-річчя ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» нагороджена Почесною грамотою Рівненської міської ради та виконавчого комітету. (Рівне, 2013 р.)

За високий рівень професійної діяльності, активну наукову, навчально-методичну, виховну й організаторську роботу та з нагоди 20-річчя від дня заснування університету нагороджена Почесною грамотою Національної академії педагогічних наук України. 2013 р.

За перемогу в номінації «Краща ініціатива року» щорічного традиційного конкурсу педагогічної майстерності «Гордість МЕГУ 2015» нагороджена Дипломом. (Рівне, 2015 р.)

За багаторічну сумлінну працю, вагомий внесок у розвиток Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука та вітчизняної вищої освіти, а також з нагоди Дня працівників освіти нагороджена Почесною грамотою Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука. (Рівне, 2016 р.)

За багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм, вагомий внесок у розвиток науки й національної освіти, підготовку висококваліфікованих кадрів та з нагоди професійного свята – Дня науки нагороджена Почесною грамотою Рівненської обласної державної адміністрації Управління освіти і науки. (Рівне, 2018 р.)

Електронна адреса yanytska.olena@megu.edu.ua

Науковий доробок

З 2011 по 2019 р. очолювала «Рівненський регіональний центр соціологічних досліджень» ПВНЗ «МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука», який протягом 8 років проводив цілу низку соціологічних досліджень, спрямованих на з’ясування думки рівнян з актуальних питань життя громади. Результати досліджень сприяли зважливим рішенням міської влади й дозволяли раціонально вирішити спірні питання, регулярно оприлюднювалися на прес-конференціях журналістами міста та області, на радіо та телебаченні (https://www.megu.edu.ua/uk/rivnenskyj-rehionalnyj-tsentr-sotsiolohichnykh-doslidzhen/)

Навчальні посібники, збірники з грифом МОН України

  1. Яницька О.Ю., ЦимбалюкІ.М., Загальна психологія: модульно-рейтинговий курс (для студентів вищих навчальних закладів). Київ, С. 303. Рекомендовано до видання Міністерством освіти і науки України як навчальний посібник для вищих навчальних закладів – лист 14/17.1.1948 від 28.12.2003 р.
  2. Яницька О.Ю., Цимбалюк І.М., Загальна психологія. Навчальний посібник (2 видання). Київ, 2006 р. С. 304. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України для студентів вищих навчальний закладів – лист №14/18.2-161 від 04.04.2004 р.
  3. Яницька О.Ю., Іванюта О.В. Енциклопедія психологічних тестів. Навчальний посібник. Львів, «Новий світ-2000», 2011. С. 292. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України – лист №1/11-5561 від 04.07.2011 р.
  4. Яницька О.Ю., Бабін І.М., Копич І.І. та ін. Збірникнормативно-правових документів щодо організації навчального процесу у вищих навчальних закладах / за ред. Шинкарука В.Д. Київ, 2008. С. 198.

Монографія

  1. Розвиток візуального мислення в підлітковому віці: [монографія] / О.В.Іванюта, О.Ю.Яницька. [2-е вид.].  Рівне, 2015. С. 218

Статті у фахових виданнях

  1. Яницька О.Ю. Проблеми розвитку вищої школи на сучасному етапі // «Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі. Рівне, 2015 р. – с. 356-366.
  2. Яницька О.Ю. Авторитет викладача – запорука ефективності спілкування // Актуальні проблеми сучасної дошкільної освіти та вищої освіти // Міжнародна науково-практична конференція Актуальні проблеми сучасної дошкільної освіти та вищої освіти. Одеса, 2015. С. 87-94.
  3. Яницька О.Ю. Авторитет викладача та ефективність спілкування // Актуальні проблеми сучасної дошкільної  та вищої освіти: Збірник наукових доповідей. Лодзь, 2015. С. 161 – 165.
  4. Іванюта О.В., Яницька О.Ю. Методика стимулювання візуального мислення підлітків/ Психологія: Реальність і перспективи: Збірник наукових доповідей. Випуск 11. Рівне, 2018. С.59-66.
  5. Іванюта О.В., Яницька О.Ю. Динаміка формування та розвитку операціональних характеристик візуального мислення в підлітковому віці Психологія: Реальність і перспективи: Збірник наукових доповідей. Випуск 10. Рівне, 2018, С. 170-177
  6. Іванюта О.В., Яницька О.Ю. Психолого-педагогічні особливості організації самостійної роботи в умовах навчання ЄСТS // Психологія: Реальність і перспективи. Випуск 11. Рівне, 2018.
  7. Яницька О.Ю., Іванюта О.В.Методика розвитку візуального мислення підлітків/ О.В. Іванюта  // Збірник наукових праць «Проблеми та перспективи розвитку вищої школи». Випуск 1 (19). Рівне, 2018. С. 129-142.
  8. Яницька О.Ю., Іванюта О.В. Програма розвитку візуального мислення у підлітковому віці// Збірник тез виступів учасників міжнародної науково-практичної конференції. Рівне, 2018 р. С. 159-164.
  9. Яницька О. Ю., Іванюта О. В. Психологічний аспект сформованості візуального мислення у школярів підліткового віку. // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. №2 (22). Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2019. С. 200-206.
  10. Яницька О.Ю., Іванюта О.В. Психолого-педагогічні особливості організації самостійної роботи студентів в умовах навчання за ECTS // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: Збірник наукових праць. Випуск 21. Рівне, 2019. С. 167-174
  11. 11. Яницька О.Ю., Іванюта О.В. Особливості організації самостійної роботи студентів в умовах навчання за ECTS// Актуальні проблеми сучасної дошкільної та вищої освіти : збірник наукових доповідей / за загальною редакцією д.п.н., доц. кафедри теорії і методики дошкільної освіти Ю.А. Руденко. Одеса. – 334 с..
  12. ІванютаО.В., ЯницькаО.Ю.. Психологічні аспекти сформованості візуального мислення у школярів підліткового віку. Психологія: реальність і перспективи – Випуск 15. Рівне 2020. С.60-68.

Статті у зарубіжних виданнях

  1. YanytskaO., Ivaniuta О., Peculiaritiesof  teenagers’  visual  thinking  development  // Selectel Areas of social Ecclusion in the countries of Central-Erstern Europe. – Hradec Kralove. Gniezno, 2016. С. 54-65.
  2. Яницька О.,Психологічні аспекти ціле покладання у студентської молоді // VІ Міжнародна науково-практична конференція “Рrioritydirections of science and technology development”, 20-22 грудня 2021 р. Київ, Україна.  С. 644-649.
  3. Яницька О. Ю., Психолого-педагогічні аспекти сформованості візуального мислення у школярів підліткового віку // Міжнародна науково-практична конференція «Archievementsandprospects of modern scientific research». Буенос-Айрес, Аргентина. 7-9 лютого 2021 рік. С. 184-193.
  4. Яницька О.Ю. Шляхи стимулювання візуального мислення дітей // Міжнародна науково-практична конференція «Scienceandeducation: problems, prospects and innovations». Кіото, Японія. 3-5 березня 2021 року. 

Інші видання

  1. Яницька О.Ю. Педагог, науковець: штрихи до портрету Алли Михайлівни Богуш – учений-педагог, академік. Одеса, 2014 р. С. 245 – 248.
  2. Яницька О.Ю. «Спогади» / Vivat, академік Алла Богуш. Одеса, Бондаренко М. О., 2019. С.77-79
  3. Яницька О.Ю., Іванюта О.В. Взаємозв’язок різних видів мислення у підлітків// Вісник інституту педагогічної освіти «Концепції розвитку сучасної психології та психотерапії». Рівне, 2014. С. 21-27.
  4. Яницька О.Ю., Дем’янчук А.С. «Впровадження ECTSу Міжнародному економіко-гуманітарному університеті імені академіка Степана Дем’янчука» // Навчальний посібник «Школа сприяння здоров’ю: розвиток міжнародних зв’язків». Луцьк «Надстир’я» 2009. С.15-24.
  5. Яницька О.Ю. Українські народні рухливі ігри для дітей старшого дошкільного віку. Посібник для вихователів дитячого садка. Рівне, 1992. 114 с.
  6. Яницька О.Ю. Фізкультурні свята та розваги з елементами народознавства. Посібник для вихователя дитячого садка. Рівне, 1992. 160 с.
  7. Яницька О.Ю. Тематичні сценарії свят з елементами народознавства. Посібник для педагогів, вихователів, культпрацівників. Рівне, 1994. 115 с.

Участь у Всеукраїнських та Міжнародних

науково-практичних конференціях

  1. Яницька О. Ю. Участь у роботі V міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми сучасної дошкільної та вищої освіти» присвяченої 80-річчю з дня народження та 60-річчю професійної діяльності лауреата Державної премії у галузі освіти України в номінації «Дошкільна освіта», дійсної членкині НАПН України, академіка, доктора педагогічних наук, професорки, завідувачки кафедри теорії і методики дошкільної освіти Богуш Алли Михайлівни (29-30 жовтня 2019 року).
  2. Яницька О. Ю. Конференція національної академії педагогічних наук України інститут обдарованої дитини НАПН України в програмі ІІІ Всеукраїнського відкритого науково-практичного онлайн-форуму «Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії». 26 листопада 2020 року.
  3. Яницька О. Ю. Міжнародний круглий стіл з науковцями Європейського інституту безперевної освіти. (Словаччина), листопад 2020 року.
  4. Яницька О. Ю. Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Школа освіти і духовності: нові виклики і модливості». Київ, 23 жовтня 2020 року.
  5. ЯницькаО. Ю. Міжнароднанауково-практична конференція «Archievements and prospects of modern scientific research». Буенос-Айрес, Аргентина. 7-9 лютого 2021 рік.
  6. ЯницькаО. Ю. Міжнароднанауково-практична конференція «Рriority directions of science and technology development». Київ, 20-22 лютого 2021 року.
  7. Яницька О. Ю. Міжнародна науково-практична конференція «Scienceandeducation: problems, prospects and innovations». Кіото, Японія. 3-5 березня 2021 року.
ПАГУТА ТАМАРА ІВАНІВНА

Директор інституту педагогічної освіти. Кандидат педагогічних наук, доцент. Доцент кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти .

Сфера наукових інтересів:

  • підготовка підростаючого покоління на ідеях миру,
  • естетичне виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку,
  • логіко-математичний розвиток дошкільників.

Контакти:
E-mail:pahuta.tamara@megu.edu.ua

Детальніше

Народилася 08.06.1971 р. в м. Рівне

Освіта:

1986 рік закінчила Рівненську загальноосвітню школу № 18.

1989 рік закінчила Рівненське медичне училище з дипломом з відзнакою, здобувши кваліфікацію – «Медична сестра».

1994 рік закінчила Рівненський педагогічний інститут імені Д. З. Мануїльського з дипломом з відзнакою, здобувши кваліфікацію – «Викладач педагогіки і психології дошкільної. Вихователь».

2009 рік отримала диплом про перепідготовку за спеціальністю «Початкова освіта» з присвоєнням кваліфікації вчитель початкових класів, практичний психолог. 

Науковий доробок:

У 1997 р. захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01 – теорія та історія педагогіки у Спеціалізованій вченій раді Інституту педагогіки АПН України на тему «Співпраця вихователів дошкільних закладів з сім’єю по вихованню дошкільників у дусі миру».

21 квітня 2005 р. за рішенням Атестаційної колегії Міністерства освіти і науки присвоєно вчене звання доцента кафедри педагогіки.

Підручники та посібники:

  1. Пагута Т.І., Момотюк Л.Б. Дидактика. Навчально-методичний посібник. - Рівне, 2008. - 243 с.
  2. Пагута Т.І., Пелех Ю.В. Перші кроки до спеціальності. Навчально-методичний посібник. - Рівне, 2008. - 128 с.
  3. Пагута Т.І., Мельничук Л.Б. Загальні основи педагогіки. Навчально-методичний посібник. - Рівне, 2008. - 196 с.
  4. Методика формування елементарних математичних уявлень у дошкільників: Навчально-методичний посібник / Упорядник Т. І. Пагута. – Львів, «Новий Світ-2000», 2019. – 298 с.

Монографії:

  1. Пагута Т.І. Система естетичного виховання молодших школярів у Новій українській школі / Advanced trends of the modern development of psychology and pedagogy in European countries : Collective monograph. Riga : Izdevnieciba “Baltija Publishing”, Baia Mare. Romania, - 392 p. (С.307-323)

Статті:

  1. Пагута Т.І. Педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх учителів початкових класів до естетичного виховання молодших школярів / Проблеми підготовки сучасного вчителя : Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н.С. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2014. – Випуск 9. Частина 1. – С. 66-72.
  2. Пагута Т.І. Принципи відбору та побудови змісту естетичного виховання та естетичної освіти молодших школярів // Український психолого-педагогічний науковий збірник. Науковий журнал. - № 1 (01) квітень. – 2014. – С. 91-101 (155 с.)
  3. Пагута Т.І. Системний підхід до естетичного виховання молодших школярів // Київський науково-педагогічний вісник. Науковий журнал. – К. - № 2 (02). – 2014. – С. 54-63.
  4. Пагута Т.И. Анализ функционирования системы эстетического воспитания младших школьников // European Social Science Journal (Европейский журнал социальных наук). Москва, 2014. - № 7. - Том 3. – С.115-121.
  5. Пагута Т.И. Целемотивационный компонент эстетического воспитания младших школьников Международная научная школа психологии и педагогики // Ежемесячный научный журнал. - № 4 (12). - 2014. – С 84-88 (171 с.)
  6. Теоретико-методичні аспекти організації самостійної роботи студентів у процесі вивчення дисципліни «Педагогіка» / Мельничук Л.Б., Пагута Т.І.// Наукові праці вищого навчального закладу «Донецький національний технічний університет». – Серія: «Педагогіка, психологія і соціологія». – № 1 (15). – Частина 2. – Донецьк: Донецький національний технічний університет», 2014. – С.152-157.
  7. Пагута Т.І. Роль естетичного виховання в розвитку особистості молодшого школяра / Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. - Зб. статей. - Ялта: РВВ КГУ, 2015. - Вип. 39. - Ч. 4. - 400 с. (С.108-116)
  8. Пагута Т.И. Роль искуства в эстетическом развитии младших школьников / Международная научная школа психологии и педагогики // Ежемесячный научный журнал. - № 6 (12). - 2015. - 171 с. (С.84-88)
  9. Пагута Т.І. Естетичне виховання як психолого-педагогічна проблема / Київський науково-педагогічний вісник. Науковий журнал. – К. - № 2 (02). – 2015. – С.91-101.
  10. Пагута Т.І. Роль мистецтва в естетичному розвитку особистості молодшого школяра / Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. - № 2 (16). Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С.Дем’янчука, 2016. – С.186-196.
  11. Погляди В. О. Сухомлинського на естетичне виховання підростаючого покоління / Пагута Т. І. // Збірник наукових праць "Педагогічні науки". - Випуск LXXVII. - Том 1. Херсон, 2017. - С.191. - С. 108-113
  12. Ретроспективний аналіз проблеми естетичного виховання: історія і сучасність / Пагута Т.І. // Інноваційна педагогіка. – Випуск 7/2018
  13. Пагута Т.І. Роль засобів естетичного виховання у розвитку особистості молодшого школяра / Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. - № . Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С.Дем’янчука, 2018. – С. 140-149
  14. Пагута Т.І. Роль казки в логіко-математичному розвитку дітей дошкільного віку. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. - № 1 (21). Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С.Дем’янчука, 2019. – С.124-134.
  15. Пагута Т.І. Модель підготовки майбутніх вихователів до ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям. Науковий журнал «Молодий вчений» № 9 (73), вересень, 2019. – С.87-91.
  16. Пагута Т.І. Теоретичні засади виховання підростаючого покоління на ідеях миру. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск № 70, 2019. – 328 с. (С. 157-161.)
  17. PAHUTA T., SOIKO I., MAKSYMCHUK N. WPŁYW ŚRODOWISKA EDUKACYJNEGO NA ROZWÓJ UCZNIA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARUNKACH NOWEJ SZKOŁY UKRAIŃSKIEJ. KNOWLEDGE. EDUCATION. LAW. MANAGEMENT. №1 (25). 2019. S.141-149.

Нагороди:

За вагомі досягнення в громадській, навчальній та науковій діяльності нагороджена знаком «Відмінник освіти України», Почесною грамотою МОН України за надання дієвої науково-методичної та практичної допомоги авторам студентських робіт Всеукраїнського конкурсу «Забуті імена»,  Почесною грамотою Академії педагогічних наук, Почесною грамотою Національної академії педагогічних наук, Почесною грамотою  Рівненської обласної державної адміністрації Управління освіти і науки, Почесною грамотою Рівненської обласної державної адміністрації, грамотами і подяками ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука».

 Сфера наукових інтересів:

  • підготовка підростаючого покоління на ідеях миру,
  • естетичне виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку,
  • логіко-математичний розвиток дошкільників.
МАРЧУК ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА

Доктор педагогічних наук, доцент. Професор кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти. 

Сфера інтересів:

  • Історія педагогіки.
  • Теорія та практика професійної освіти.

Контакти:
E-mail: 
marchuk.oksana@megu.edu.ua

Детальніше

Народилася 08.05.1980 р. в м. Монастириська Тернопільської області.

1997 р. - із «золотою» медаллю закінчила Монастириську  загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів.

2002 р. - закінчила з відзнакою історико-філологічний факультет Міжнародного університету «Рівненський економіко-гуманітарний інститут» імені академіка Степана Дем’янчука, здобувши кваліфікацію «Вчитель української мови, літератури та іноземної мови».

2012 - присуджено науковий ступінь кандидата педагогічних наук із спеціальності «Загальна педагогіка та історія педагогіки» (Республіканський вищий навчальний заклад «Кримський гуманітарний університет» (м. Ялта).

2015 р. - присвоєно звання доцента кафедри педагогіки.

2018 р. - здобула диплом магістра з відзнакою за спеціальністю «Дошкільна освіта» ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука».

У жовтні 2020 р. у спецраді Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії захистила докторську дисертацію на тему "Теорія і практика навчання й виховання дітей та молоді в освітньо-культурних установах Волині ХІХ - першої половини ХХ століття".

Із січня 2021 р. обіймає посаду професора кафедри педагогіки.

         Науковий доробок:

  1. Марчук О. О. Навчання й виховання дітей і молоді в освітньо-культурних установах Волинської губернії та Волинського воєводства: [моногр.]. Рівне: Видавець О. Зень, 2019. 328 с.
  2. Марчук О. О. Педагогічні здобутки волинських освітян другої половини ХІХ– початку ХХ століття. Рівне: Видавець О. Зень, 2019. 171 с.
  3. Марчук О. О. Особливості змістового наповнення посібників для літніх християнських таборів та недільних шкіл. Проблеми та перспективи розвитку вищої школи та економіки в ХХІ столітті: зб. тез виступів учасників матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (Рівне,11–12 жовтня, 2018 р., Рівне). Рівне, 2018. С. 131–134.
  4. Марчук О. О. Впровадження педагогічних здобутків вчителів початкових шкіл Волинської губернії в контексті реформування освіти України. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євро інтеграційних процесів: зб. тез міжнар. наук.-практ. конф. (Рівне, 20 березня 2018 р.). Рівне, 2018. С. 158–160.
  5. Марчук О. О Тенденції навчання та виховання молоді в сучасних культурно-освітніх установах. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Рівне, 2018 . № 2 (20). С. 21–27.
  6. Марчук О. О. Проблеми навчання і виховання молодого покоління на території Волині ХІХ – першої половини ХХ століття у наукових розвідках. Professional education: methodology, theory andt echnologies. Професійна освіта: методологія, теорія та технології: збірник наук. праць / ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний вищий навчальний заклад імені Григорія Сковороди.   Вип. 10. С. 127–142.
  7. Марчук О. О. Використання інтернет-матеріалів під час вивчення волинського шкільництва ХІХ – першої половини ХХ ст. у закладах вищої освіти. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів: збірник тез ІІ всеукр. наук.-практ. конф. (Рівне, 10 грудня, 2019 р.)Рівне, 2019. С. 133–136.
  8. Марчук О. О. Форми, методи і прийоми навчання й виховання дітей і молоді в освітньо-культурних установах Волинської губернії та Волинського воєводства. Духовність особистості: методологія, теорія і практика : збірник наукових праць. Сєвєродонецьк, 2019. Вип. 6 (93). С. 156–166.
  9. Марчук О. О. Основні тенденції навчання і виховання дітей та молоді в освітньо-культурних установах Волинської губернії.Молодь і ринок. Щомісячний науково-педагогічний журнал. Дрогобич, 2020. № 1. С. 111–116.
  10. Марчук О. О. Висвітлення проблеми навчання й виховання дітей і молоді Волині в науковій думці та періодиці ХІХ – початку ХХ століття. Балканско научно обозрение. България, 2020. Том 4. № 1 (7). C. 26–30.
  11. Марчук О. О. Історична періодизація процесу навчання і виховання дітей та молоді Волині в освітньо-культурних установах Волині ХІХ – першої половини ХХ століття. Нуманитарни Балканскии зследвания. България, 2020. Том 4. № 1 (7). Р. 33–38.
  12. Марчук О. О. Національне виховання дітей та молоді як пріоритетний напрям роботи громадських товариств Волині 20–30 років ХХ століття. Научен вектор на Балкане. България, 2020. Том 4. № 1 (7). С. 40–45.
  13. Марчук О. О. Основні напрями виховання дітей та молоді в освітньо-культурних установах Волинського воєводства.Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Глухів, 2020. № 1 (42). С. 206–213.

Нагороди:

  1. Нагороджена грамотою ректора ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» за значні досягнення у науковій діяльності університету та з нагоди Дня працівника освіти.
  2. Нагороджена Почесною грамотою Управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації за сумлінну працю, високий професіоналізм, зразкове виконання обов’язків, вагомий внесок у розвиток освіти та з нагоди дня науки (2020 р.) та відзначена подякою ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» за успіхи у науковій діяльності (2016 – 2018 рр.).

Сфера інтересів:

  • Історія педагогіки.
  • Теорія та практика професійної освіти.
БОРОВА ВАЛЕНТИНА ЄВГЕНІВНА

Кандидат педагогічних наук, доцент. Доцент кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти.

Навчалася в аспірантурі Науково-дослідного інституту педагогіки України (м. Київ). Ступінь кандидата педагогічних наук присвоєно спеціалізованою вченою радою НДІ України після захисту кандидатської дисертації за темою «Формування позитивного досвіду спілкування у дітей третього року життя». Працювала старшим викладачем, доцентом кафедр дошкільної педагогіки і психології, дитячої психології, заступником декана факультету дошкільного виховання Рівненського державного педагогічного інституту.

З 1997 року – доцент кафедри психології Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука.

З 2017 року – доцент кафедри початкової та дошкільної освіти Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука.

Контакти:
Email:borova.valentyna@megu.edu.ua

Детальніше

ОСВІТА

Закінчила Рівненський державний педагогічний інститут, набула кваліфікації викладача педагогіки і психології (дошкільної), методиста із дошкільного виховання. Працювала викладачем кафедри дошкільної педагогіки і психології РДГУ.

Навчалася в аспірантурі Науково-дослідного інституту педагогіки України (м. Київ). Ступінь кандидата педагогічних наук присвоєно спеціалізованою вченою радою НДІ України після захисту кандидатської дисертації за темою «Формування позитивного досвіду спілкування у дітей третього року життя». Працювала старшим викладачем, доцентом кафедр дошкільної педагогіки і психології, дитячої психології, заступником декана факультету дошкільного виховання Рівненського державного педагогічного інституту.

З 1997 року – доцент кафедри психології Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука.

З 2017 року – доцент кафедри початкової та дошкільної освіти Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука.

Впродовж п’яти років брала участь у Програмі «Крок за кроком» Міжнародного фонду «Відродження» (США) у ролі лектора навчальних курсів та учасника тренінгів.

Закінчила докторантуру при Південноукраїнському державному педагогічному університеті ім. К. Д. Ушинського. Досліджує проблему «Теоретико-методичні засади педагогічного корегування звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку».  З 2010 року працює доцентом на кафедрі початкової та дошкільної освіти педагогічного факультету.

Автор близько 180 публікацій: методичних порад для студентів, статей у фахових виданнях і патентів України. 12 робіт опубліковано за кордоном (Польща, Росія, Угорщина, Молдова).

Виступала опонентом на захисті дев’яти кандидатських дисертацій у спеціалізованих вчених радах університетів м. Києва, Одеси, Слов’янська, Чернігова.

Нагороди За вагомі досягнення в громадській, навчальній та науковій діяльності нагороджена Почесними грамотами на честь Днів науки ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» (2016, 2017, 2018, 2019 р.р.).

Сфера наукових інтересів

Лінгводидактичні аспекти професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, розвиток звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку.

Електронна адреса borova.valentyna@megu.edu.ua

Науковий доробок

Статті у фахових виданнях

  1. Реалізація лінгводидактичних ідей В. Сухомлинського в коригуванні звукової культури мовлення дошкільників. Наукові записки. Випуск 78. Серія : Педагогічні науки. Кіровоград, РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. 2014.  С.191–195.
  2. Компетентнісний підхід як чинник підготовки майбутніх вихователів до коригування звукової культури мовлення дітей. Гуманітарний вісник ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький  державний педагогічний університет  імені Григорія Сковороди”. Додаток 1 до Вип.31, Том III(45): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». Київ,  С. 296 – 303.
  3. Виховання у старших дошкільників толерантного ставлення до дітей з недоліками звукової культури мовлення. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Миколаїв, МНУ, 2014. Т. 2. С. 58– 62.
  4. Розвиток мовлення дітей перед шкільного віку у творчій спадщині Василя Сухомлинського. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип. 8. Рівне, РДГУ, 2018. С. 107– 117 ( у співавторстві з Антонцем М. Я.)
  5. Реалізація педагогічних ідей В. Сухомлинського у діяльнісному підході до коригування звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку. Наукові записки. Випуск 172. Серія: Педагогічні науки.  Кропивницький,  С.85 – 88.
  6. Використання сучасних інформаційних технологій у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Вип.37 (4), Том 1 (23): Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». Друге видання. Київ, 2018. С. 158 –167.
  7. Компетентнісний підхід до педагогічного коригування звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (128). Одеса, 2019.С. 33 – 42.

Наукові публікації

  1. Діяльнісний підхід до педагогічного коригування звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку. Професійний розвиток педагога. Матеріали науково-практичної інтернет-конференції «Сучасний  вчитель початкових класів: традиції та інновації». Рівне, 2014. С.100 – 101.
  2. Використання педагогічних ідей Софії Русової у мовленнєвому розвитку дітей старшого дошкільного віку. Матеріали IX Міжнародної науково–практичної конференції студентів та молодих науковців. Частина 1. Психолого-педагогічний напрям. Рівне, РВВ РДГУ. 2016. С. 45–46.
  3. Роль «чуття мови» у формуванні патріотичних почуттів у дітей старшого дошкільного віку. Збірник матеріалів IX Міжнародної науково-практичної конференції “Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю” Луцьк, 2016. С. 27– 32.
  4. Поняття «фонематичного слуху» в контексті сучасної педагогічної діагностики його розвитку. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів». Рівне. 2019. С. 176-179