МЕГУ – вибір сучасного абітурієнта! МЕГУ – твій найкращий вибір! МЕГУ – це більше ніж університет! МЕГУ – найкращі умови для навчання та розвитку! МЕГУ – розвиваємося для тебе! МЕГУ – це вибір лідерів! МЕГУ – твій шлях в майбутнє! МЕГУ – якість освіти, визнана країною і світом! МЕГУ: наші рейтинги – наші студенти! МЕГУ – освітній бренд, визнаний абітурієнтом!

Представники МЕГУ взяли участь у роботі парламентського комітету Верховної Ради України

Днями у Києві Комітет Верховної Ради України з питань сім’ї, молодіжної політики спорту та туризму провів слухання на тему: «Доступ молоді до вищої освіти в Україні». У заході взяли участь заступник голови Комітету Денис Силантьєв, заступник міністра молоді та спорту Олександр Ярема, науковці, громадські діячі, представники органів виконавчої влади та місцевого самоврядування. Зокрема юридичний факультет Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка С. Дем’янчука був представлений на цьому заході доцентом, д. ю. н. Л. Крупновою та доцентом, к.філос.н. М. Хмарою.

У своєму вступі Д.Силантьєв акцентував на доступі молоді до правничої освіти: «Правнича освіта – це соціально-правовий базис зростання сучасної еліти України, що дозволить не лише активізувати соціально-економічні реформи, а також інвестиції у суспільство та державу. Тому, сьогодні до правничої освіти прикута серйозна увага суспільства». Народний депутат акцентував увагу на питанні доцільності впровадження іспитів у форматі зовнішнього незалежного оцінювання при вступі на правничі спеціальності до магістратури.

Користуючись нагодою, заступник Вищої кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури України, доцент Любов Крупнова наголосила на необхідності перегляду соціальних гарантів для дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, на необхідності запровадження інклюзивної освіти у вищих навчальних закладах.

Як повідомив згодом офіційний Веб-Портал Верховної Ради України, учасники слухань визначили, що основними напрямами реформування доступу молоді до правничої освіти є:

  • розвиток інклюзивної освіти;
  • посилення уваги на вивчення у школах української мови та літератури, основ права, прав людини, а також іноземних мов;
  • звільнення від ЗНО осіб з інвалідністю першої та другої групи, учасників АТО, осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
  • перегляд кваліфікаційних вимог з питань знання викладачами іноземних умов на рівні В2, публікацій у виключно окремих наукометричних базах;
  • запровадження реальної самостійності та незалежності вищих навчальних закладів освіти.
  • внесення змін до Закону України «Про вищу освіту» щодо доступу молоді до правничої освіти з урахуванням позиції експертів, науковців, вчених та позиції правничих шкіл.