МЕГУ – вибір сучасного абітурієнта! МЕГУ – твій найкращий вибір! МЕГУ – це більше ніж університет! МЕГУ – найкращі умови для навчання та розвитку! МЕГУ – розвиваємося для тебе! МЕГУ – це вибір лідерів! МЕГУ – твій шлях в майбутнє! МЕГУ – якість освіти, визнана країною і світом! МЕГУ: наші рейтинги – наші студенти! МЕГУ – освітній бренд, визнаний абітурієнтом!

В МЕГУ відбувся круглий стіл науковців кафедри психології та Словацького Європейського інституту безперервної освіти.

З метою вивчення перспектив щодо реалізації міжнародних проєктів кафедрою психології МЕГУ ім. акад. С.Дем’янчука було проведено круглий стіл з науковцями Європейського інституту безперервної освіти (Словаччина).

В ході зустрічі Затько Йозеф – почесний доктор, почесний професор, директор Східноєвропейського агентства розвитку, президент Європейського інституту безперервної освіти проаналізував можливості організації проведення спільних конференцій, семінарів, майстер-класів, наголосив на вимогах до написання статей в європейському науковому журналі "EUROPSKA VEDA" (часопис для висвітлення результатів наукових досліджень представників науки, освіти, державних службовців, представників громадянського суспільства, службовців органів місцевого самоврядування та всіх зацікавлених у формуванні ефективної системи європейської освіти і науки на основі національних пріоритетів).  Віце- президент Європейського інституту безперервної освіти кандидат політичних наук доц. Тетяна Букорос, проректор МЕГУ, кандидат психологічних наук, член редколегії європейського наукового журналу "EUROPSKA VEDA", експерт в області психології і педагогіки Східноєвропейського агенства розвитку Європейського інституту безперервної освіти доц. Наталя Терновик, завідувачка кафедри психології, кандидат психологічних наук, психотерапевт доц. Юлія Михальчук погодили графік проведення спільних заходів впродовж 2020-2021 н.р.
Під час засідання круглого столу з науковцями Словаччини було обговорено питання новітніх технологій викладання психологічних дисциплін у вищій школі та особливостей реалізації студентоцентрованого навчання у закладах освіти.