
Начальник відділу з наукової діяльності та аспірантури,
кандидат географічних наук, доцент
Начальник відділу з наукової діяльності та аспірантури,
кандидат географічних наук, доцент
Заступник начальника відділу з наукової діяльності та аспірантури
ACADEMICIAN STEPAN DEMIANCHUK
INTERNATIONAL UNIVERSITY OF ECONOMICS AND HUMANITIES
prepares the higher education applicants at the third (educational-scientific) level of higher education in order to obtain the Doctor of Sciences degree in the speciality:
1) 011 Education sciences (field of knowledge - 01 Education, specialisation - Theory And Methodology Of Professional Education);
2) 061 Journalism (field of knowledge - 06 Journalism, specialisation - Theory And History Of Social Communications);
3) 081 Law (field of knowledge - 08 Law, specialisations: 1) Administrative Law And Process, Financial Law, Information Law; 2) Criminal Process And Criminalistics; Forensic Examination; Operative-Search Activity);
4) 122 Computer Science (field of knowledge - 12 Information Technology, specialisation - Mathematical Modelling and Computational Methods).
5) 051 Economics (field of knowledge - 05 Social and Behavioural Sciences).
Postgraduate studies with and without break from production at the competition are admitted to persons who have completed master or specialist educational levels.
The preparation for postgraduate studies at the University is carried out at the expense of legal entities and individuals - on the terms of the contract.
The term of postgraduate study is 4 years.
Payment for full-time and part-time postgraduate studies is 8 000 UAH, for specialty 081 "Law" - 10 000 UAH. (full-time form), 8000 UAH. (part-time form).
Applicants for postgraduate studies submit the following documents to the rector's name before October 1, 2020:
1) a copy of the document about the previously obtained master degree or educational-qualification level specialist, on the basis of which the admission to postgraduate studies is carried out, and the annex thereto which are certified in accordance with the procedure established by law;
2) a personal record of personnel accounting, certified by the seal of the institution where the graduate student studied or worked;
3) four 3×4 colour photos;
4) a list of published scientific works and their copies (if available);
5) a copy of the document certifying the identity and citizenship (passport);
6) a copy of the card of the individual - the taxpayer;
7) a copy of the military ticket or certificate of registration (for the bounded to the military service);
8) a copy of the employment record book approved by a notary or HR department at the place of main work;
9) a copy of the certificate of the international sample in a foreign language (if available);
10) a list of published works and inventions. Applicants who have not published scientific papers and inventions submit scientific reports (abstracts) on their chosen scientific speciality;
11) 5 envelopes with return address;
12) the folder on strings.
Documents for admission to postgraduate study are submitted to the Department of Scientific Activity and Postgraduate Studies from Monday to Friday from 9.00 to 17.00.
Address: Academician Stepan Demianchuk Street, 4, Rivne, Ukraine. Office 1606 or 1614.
Tel: (067) 25 000 12; (067) 87 37 203
Email: aspirantura.megu@gmail.com
WEB-site: http://www.megu.edu.ua/uk/aspirantam/
Beginning of entrance tests - from October 1, 2020 (philosophy, foreign language, specialty).
We will be glad to see you among the students of the postgraduate studies at our University!
At the University you can take the PhD exams.
№ | PhD Exams |
Date (2 semester) |
1 | Philosophy | May 13, 2020 |
2 | Foreign Language | May 18, 2020 |
3 | Specialities: General Pedagogy and History of Pedagogy, Theory and Methods of Professional Education | May 21, 2020 |
4 | Speciality "Theory and History of Social Communications" | May 28, 2020 |
The list of documents required
for passing the PhD exams at Academician Stepan Demianchuk
International University of Economics and Humanities
№ | Етапи вступної кампанії | Терміни | |
---|---|---|---|
1 | Прийом заяв та документів | 03.09.2025 | 03.10.2025 |
2 | Оприлюднення списку вступників | 13.10.2025 | |
3 | Проведення вступних випробувань до аспірантури, рецензування рефератів (поданих наукових публікацій) | 06.10.2025 | 10.10.2025 |
4 | Надання приймальною комісією рекомендацій до зарахування вступників на навчання до аспірантури за відповідними джерелами фінансування на основі результатів вступних випробувань | 14.10.2025 | |
5 | Укладання договорів та контрактів | 14-17.10.2025р. | |
6 | Прийняття Приймальною комісією рішення про зарахування до аспірантури вступників, які уклали договори про навчання | 20.10.2025р. | |
7 | Наказ про зарахування | 23.10.2025р. | |
8 | Початок навчання | 01.11.2025р. |
Оплата за рік навчання в аспірантурі на заочній формі навчання становить 31004 грн.; за спеціальністю 081 Право – 33106 грн.
№ | Вступний іспит | Дата проведення |
---|---|---|
Вступний іспит з іноземної мови | ||
3 | Спеціальність А1 Освітні науки Спеціальність С7 «Журналістика» Спеціальність D8 «Право» | 06.10.2025 о 10:00 ауд 1410;1409;1412 |
4 | Спеціальність F3 «Комп’ютерні науки» Спеціальність C1.01 «Економіка» Спеціальність D3 «Менеджмент» | 07.10.2025 o 10:00 ауд 1410;1409;1412 |
Вступний іспит зі спеціальності | ||
5 | СпеціальністьА1 Освітні науки | 08 жовтня 2025 року об 11:00 ауд 1410 |
6 | Спеціальність С7 «Журналістика» | 08 жовтня 2025 року об 11:00 ауд 1409 |
7 | Спеціальність D8 «Право» | 08 жовтня 2025 року об 11:00 ауд 1412 |
8 | Спеціальність F3 «Комп’ютерні науки» | 09 жовтня 2025 року об 11:00 ауд 1412 |
9 | Спеціальність C1.01 «Економіка» | 09 жовтня 2025 року об 11:00 ауд 1409 |
10 | Спеціальність D3 «Менеджмент» | 09 жовтня 2025 року об 11:00 ауд 1410 |
11 | Спеціальність А7 Фізична культура і спорт | 10 жовтня 2025 року об 11:00 ауд 1410 |
Перелік документів для вступу на здобуття третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти (доктора філософії) у 2025 році
1. заяву про вступ до аспірантури;
2. оригінали та копії диплома магістра (спеціаліста), додатка до нього (за умови відсутності в ЄДЕБО інформації щодо документа про вищу освіту) (Під час прийняття на навчання осіб, які подають документ про здобутий за кордоном ступінь (рівень) освіти (далі–Документ), обов’язковою є процедура визнання і встановлення еквівалентності Документа, що здійснюється відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 05 травня 2015 року №504 “Деякі питання визнання в Україні іноземних документів про освіту”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 травня 2015 року за № 614/27059.);
3. сертифікат ЄВІ (єдиний вступний іспит з іноземної мови (англійська, німецька, французька, іспанська) 2025, 2024 або 2023 року (ЄВІ – не менше 150 балів, ТЗНК (тест із загальної навчальної компетентності) – не менше 150 балів);
4. сертифікат ЄВВ (єдине вступне випробування з методології наукових досліджень) 2025 року - не менше 100 балів;
5. список та копії опублікованих наукових праць і патентів на винаходи (авторських свідоцтв про винаходи) за обраною спеціальністю; у разі відсутності наукових праць і патентів – презентація дослідницьких/творчих пропозицій. Оцінюється за національною шкалою оцінювання: «відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно».
6. копію трудової книжки, завірену за місцем праці;
7. особовий листок з обліку кадрів (з фотокарткою 4х6), засвідчений печаткою установи, в якій працює вступник;
8. оригінал та копію документа, що посвідчує особу, передбаченого Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство, посвідчують особу чи її спеціальний статус»;
9. оригінал та копію військово-облікового документа. Перевірку у вступників-громадян України наявності військово-облікового документа (для призовників – посвідчення про приписку до призовної дільниці; для військовозобов’язаних – військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного; для резервістів – військовий квиток) здійснює приймальна комісія;
10. заяву про надання згоди на збір та обробку персональних даних;
11.реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП);
12. мотиваційний лист;
13. 6 фотокарток 3*4;
14. 4 конверти з марками по Україні;
15. папку на зав’язках.