The Staff of the Department

KRASOVSKA OLHA OLEKSANDRIVNA

Head of the Department of Primary and Preschool Education. Doctor of Science in Pedagogy, Associate Professor. Professor of the Department of Primary and Preschool Education.

In September 1993 she began teaching at Rivne Secondary School № 15 as a teacher of fine arts.

From September 1996 she worked as a lecturer at the Department of Pedagogy and Psychology, and since 1997 - as a Senior Lecturer at the Department of Primary Education of the Academician Stepan Demianchuk International University of Economics and Humanities.

PhD since April 12, 2000. The dissertation was defended on November 4, 1999 in the specialised academic council K 26.053.01 of the M.P. Drahomanov National Pedagogical University of the Ministry of Education and Science of Ukraine (specialty 13.00.01 "General pedagogy and history of pedagogy").

The academic title of Associate Professor of the Department of Primary Education was awarded on October 18, 2008.

Contacts:
Еmail:
 krasovska.olha@megu.edu.ua

Read more

Народилася 17.07.1972 року в місті Рівне.

ОСВІТА

У 1994 році закінчила Рівненський державний педагогічний інститут (спеціальність «Педагогіка та методика початкового навчання, образотворче мистецтво», кваліфікація – вчитель початкових класів і образотворчого мистецтва).

З вересні 1993 року розпочала педагогічну діяльність у Рівненській загальноосвітній школі № 15 на посаді вчителя образотворчого мистецтва.

З вересня 1996 року працювала на посаді викладача кафедри педагогіки і психології, а з 1997 року – на посаді старшого викладача кафедри початкового навчання Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука.

Кандидат педагогічних наук з 12 квітня 2000 року. Дисертацію захищено 4 листопада 1999 року у спеціалізованій вченій раді К 26.053.01 Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова Міністерства освіти і науки України (спеціальність 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки»).

Вчене звання доцента кафедри початкового навчання присвоєно 18 жовтня 2008 року.

З 1 листопада 2015 року до 30 червня 2018 року працювала на посаді вченого секретаря університету.

З 1 вересня 2018 року обіймає посаду завідувача кафедри початкової та дошкільної освіти.

Доктор педагогічних наук з 20 березня 2018 року. Дисертацію захищено 16 січня 2018 року у спеціалізованій вченій раді Д 14.053.01 Житомирського державного університету імені Івана Франка Міністерства освіти і науки України (спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика професійної освіти»).

Вчене звання професора кафедри початкової та дошкільної освіти присвоєно 15 травня 2020 року.

Після захисту докторської дисертації здійснює керівництво темою НДР «Професійна підготовка майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти та початкової школи в умовах ступеневого навчання», державний реєстраційний номер 0118U001565. Здійснює керівництво 4-ма дисертаційними роботами аспірантів та здобувачів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки». Здійснює керівництво науково-дослідною роботою студентів педагогічного факультету, є керівником «Творчої майстерні інноваційних педагогічних технологій».

Увійшла в 10 кращих науковців ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» у 2018 році.

Член редакційної колегії періодичного наукового фахового видання «Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ» ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука».

З квітня 2016 року Красовська О. О. працює над розробленням стандартів вищої освіти у складі Науково-методичної комісії із загальної та професійної освіти, підкомісії 013 «Початкова освіта» сектору вищої освіти Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України. Положення і результати дослідження використовувалися для розроблення Стандарту вищої освіти України в галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка» спеціальності 013 «Початкова освіта» для ступеня вищої освіти «Бакалавр».

Нагороди За вагомі досягнення в громадській, навчальній та науковій діяльності нагороджена Почесними грамотами та відзнаками Управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації (2017, 2018, 2019 р.р.). Нагороджена грамотами на честь Днів науки ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» (2016, 2017, 2018, 2019 р.р.).

Сфера наукових інтересів професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи та вихователя закладу дошкільної освіти, педагогічна інноватика у галузі мистецької освіти.

Електронна адреса  krasovska.olha@megu.edu.ua

Науковий доробок

Статті в міжнародних наукометричних базах Web of ScienceScopus

  1. Krasovska, O. Forming professional competency of future primary school teachers by means of artistic-pedagogical techniques. British Journal of Science. Education and Culture. № 1 (5). January-June, Volume V. “London University Pres” London, 2014. – 630 p. – р. 323-329. Scopus
  2. Krasovska, O.; Homyak, O. The formation of preservese preschool teachers’ professional readiness to esthetical training of children by means of intensive educational technologies. The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences EpSBS Volume XLIII, (12 July 2018), 386-391. DOI: 10.15405/epsbs.2018.07.51 Web of science.
  3. Krasovska, O.; Miskova, N.; Veremchuk, A. Professional Training of Future Preschool Teachers in the Field of Artistic and Aesthetic Education by Means of Contextual Learning Technologies. Behav. Sci. 2020, 10, 50. Web of science.

 Монографії

  1. Красовська, О. О. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у галузі мистецької освіти засобами інноваційних технологій: [монографія]. Рівне: О. Зень. 2017. 480 с.
  2. Красовська, О. О. Особистісно орієнтований підхід до професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у галузі мистецької освіти. В: О. А. Дубасенюк, ред. Особистісно орієнтований підхід: [монографія]. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. 2014. с. 225-237.
  3. Красовська, О. О. Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів у галузі мистецької освіти: теоретико-методологічний аспект. В: О. А. Дубасенюк та Н. Г. Сидорчук, ред. Естетичне виховання дітей та молоді: теорія, практика, перспективи розвитку: зб. наук. пр. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. 2012. с. 59-67.
  4. Красовська, О. О., 2012. Реалізація інноваційних технологій мистецької освіти в системі формування креативної особистості майбутнього вчителя початкової школи. В: О. А. Дубасенюк, ред. Теоретичні і прикладні аспекти розвитку креативної освіти у вищій школі: [монографія]. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. 2012. с. 234-248.
  5. Красовська, О. О. Художньо-педагогічні знання у змісті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. В: О. А. Дубасенюк, ред. Професійна педагогічна освіта: становлення і розвиток педагогічного знання: [монографія]. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. 2014. с.294-317.

 Статті у фахових збірниках

  1. Красовська О. О., Лісова С. В. Досвід професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи у галузі мистецької освіти в країнах Європейського Союзу. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ, №2 (18), 2018. С. 34–
  2. Красовська О. О. Результати проектування інноваційного середовища професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до мистецько-освітньої діяльності. Нові технології навчання: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». Вип. 92 – Житомир : Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2019. C. 155–
  3. Красовська О. О. Проектування інноваційного середовища професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до мистецько-освітньої діяльності. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ, №1 (21), 2019. C. 54–
  4. Красовська О. О. Виявлення мотиваційного компонента професійної готовності студентів педагогічних факультетів до мистецько-освітньої діяльності. Інноваційна педагогіка. Причорноморським науково-дослідним інститутом економіки та інновацій. Випуск 21, 2020. С. 14–

Статті у зарубіжних виданнях

  1. Krasovska, O. O. The conception of professional training of future primary school teachers in the field of art education by means of information technologies. European humanities studiesState and SocietyEuropejskie studia humanistycznePaństwo i Społeczeństwo, № 2, 2014. р. 123-130.
  2. Красовська, О. О. Технології культурологічного підходу професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у галузі мистецької освіти. Sсiense end Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, Issue: 43, 2015. с. 25-29.
  3. Красовська, О. О. Компоненти та критерії професійної готовності майбутнього вчителя початкової школи до мистецько-освітньої діяльності. Sсiense end Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, Issue: 43, 2016. с. 30-34.
  4. Красовська О. О., Мучичка М. І. Професійна підготовка студентів педагогічних факультетів засобами інноваційних технологій. International scientific and practical conference “Pedagogy in EU countries and Ukraine at the modern stage” : Conference proceedings, December 21-22, 2018. Baya Mare : Izdevnieciba “Baltija Publishing”, 196 p. 66–70 p.

Навчальні посібники

  1. Красовська, О. О. Образотворче мистецтво з методикою викладання у початковій школі. Навч.-метод. посіб. Львів: Новий світ – 2000. 2020. 300 с.
  2. Красовська, О. О. Технології викладання освітньої галузі «Мистецтво». Навч.-метод. посіб. Львів: Новий світ – 2000. 2020. 154 с.
  3. Красовська, О. О. Тематика курсових робіт з методики викладання образотворчого мистецтва у початкових класах. Методичні рекомендації для студентів 4 курсу педагогічного факультету. Рівне: Тетіс. 2006. 48 с.
  4. Красовська, О. О. Самостійна робота з навчальної дисципліни «Декоративне мистецтво з методикою навчання». Методичні рекомендації для студентів 4 курсу педагогічного факультету. Рівне: Тетіс. 2006. 56 с.
  5. Красовська, О. О. Самостійна робота з навчальної дисципліни «Методика викладання інтегрованого курсу «Мистецтво». Методичні рекомендації для студентів 4 курсу педагогічного факультету. Рівне: Тетіс. 2006. 54 с.
  6. Красовська, О. О. Самостійна робота з навчальної дисципліни «Методика викладання освітньої галузі «Мистецтво». Методичні рекомендації для студентів 4 курсу педагогічного факультету. Рівне: Тетіс. 2006. 62 с.
SOIKO INNA MYKOLAIVNA

Dean of the Faculty of Pedagogics, PhD, Associate Professor. Associate Professor of the Department of Primary and Preschool Education.

In 1998 she graduated from the Rivne State Pedagogical Institute (specialty "Ukrainian language and literature", qualification - lecturer of Ukrainian language and literature).

She has been working as a secretary at the Academician Stepan Demianchuk International University of Economics and Humanities since 1993, and since 1994 as the head of the Personnel Department.

In September 1998 she began teaching as a lecturer at the Department of Ukrainian Language and Literature, and in 2002 she became a Senior Lecturer.

In 2001 she defended her PhD dissertation on the speciality 13.00.01 - General Pedagogy and History of Pedagogy. She received a PhD diploma on April 10, 2002 from DK №014260. On December 15, 2005, she was awarded the academic title of Associate Professor.

Contacts:
Email: 
soiko.inna@megu.edu.ua

Read more

Народилася 11.12.1972р. в с. Ярунь, Новоград-Волинського району, Житомирської області.

ОСВІТА

У 1998 році закінчила Рівненський державний педагогічний інститут (спеціальність «Українська мова та література», кваліфікація – викладач української мови і літератури).

У ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» працювала секретарем з 1993 року,  а з 1994 року завідувачем відділу кадрів.

З вересня 1998 року розпочала педагогічну діяльність викладачем кафедри української мови та літератури, а з 2002 року – на посаді старшого викладача.

У 2001 році  захистила кандидатську дисертацію зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. Отримала диплом  кандидат педагогічних  наук 10.04.2002 року ДК №014260. 15.12.2005р.02ДЦ № 015909  присвоєно вчене звання доцента.

У 2006 році переведена на посаду доцента кафедри початкового навчання.

У 2010 році працювала на посаду завідувача кафедри початкової освіти.

У 2011 році закінчила ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» (спеціальність «Початкового навчання, практичний психолог», кваліфікація – вчитель початкових класів, практичний психолог).

З 2013 року обіймає посаду посаду декана педагогічного факультету.

Сфера наукових інтересів – професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи, педагогічні інновації в НУШ у мовно-літературній галузі.

Працює над проблемою «Теоретичні і методичні засади формування мовленнєвої компетентності у майбутніх вчителів початкових класів у професійній підготовці в умовах ЗВО України”. Результати роботи знайшли відображення в наукових статтях, доповідях, у лекційних курсах і навчально-методичних посібниках та монографії. За часи своєї педагогічної діяльності підготувала  більше 100 праць у різних виданнях. Була учасником 30 конференцій та науково-методичних семінарів.            Керує проблемною групою «Упровадження інноваційних технології в мовно-літературну освітню галузь в освітній процес початкової школи».

Здійснює рецензування авторефератів дисертаційних досліджень, виступає офіційним опонентом при захисті кандидатських дисертацій, керує підготовкою магістерських робіт.

Сфера наукових інтересів професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи та вихователя закладу дошкільної освіти, педагогічна інноватика у галузі мовно-літературної освіти.

Нагороди За вагомі досягнення в громадській, навчальній та науковій діяльності нагороджена Почесними грамотами Рівненської обласної державної адміністрації, управління освіти і науки, грамотами і подяками ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука».

Міністерство освіти і науки України нагородило знаком «Відмінник освіти України» від 31.08.2008року №84677.

Електронна адреса  soiko.inna@megu.edu.ua

 Науковий доробок

 Монографії

  1. Сойко І. М. Педагогічна діяльність Івана Стешенка. Монографія. Рівне: Тетіс, 2000. 200 с.

Статті у фахових збірниках

  1. Сойко І.М. Особливості формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. № 2 (12), Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2014. С. 215-221.
  2. Сойко І.М. Використання спадщини Т.Шевченка у формування духовної культури особистості учнів початкової школи. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць, № 1 (11), Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2014. С. 73-78.
  3. Сойко І.М. Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів до суб’єкт-суб’єктної взаємодії з молодшими школярами. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць, № 1 (13), Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2015. С.172-181.
  4. Сойко І.М Особливості розвитку творчої особистості молодшого школяра в умовах співпраці та співтворчості вчителя та учнів. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць, № 2 (14), Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2015. С. 301-309.
  5. Сойко І.М. Психолого-педагогічні особливості розвитку мовлення і мислення першокласників. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Збірник наукових праць, № 1 (15), Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Демянчука. 2016. С. 148-158.
  6. Сойко І.М. Готовність майбутніх учителів початкової школи до формування мовленнєвих компетентностей на уроках рідної мови. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць, № 2 (16), Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2016. С. 226-234.
  7. Сойко І.М. Робота над збагаченням словникового запасу молодших школярів на уроках української мови. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць, № 1 (17), Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2017, С. 150-157.
  8. Сойко І.М. Особливості навчання письма в учнів початкової школи. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць, № 1 (18), Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2017. С. 154-162.
  9. Сойко І.М. Літературне читання в системі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць, № 1 (19), Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2018. С.121-129.
  10. Сойко І.М., Трушківська В.В. Використання ігор та творчих вправ у процесі вивчення частин мови. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць, № 2 (20), Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2018. С.180-187.
  11. Сойко І.М., Голодняк І.М. Компетентний підхід у виховній діяльності сучасної школи. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць, № 2 (20), Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2018. С.165-173.
  12. Сойко І.М., Скаковська С.І. Формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів засобами службових частин мови. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць, № 2 (20), Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2018. С.173-180.
  13. Сойко І.М. Формування компетентності майбутнього вчителя початкової школи в процесі його професійної підготовки у закладі вищої освіти. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць, № 1 (21), Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С.Дем’янчука, 2019. С.144-156.
  14. Сойко І.М. Формування педагогічних компетентностей майбутніх учителів початкової школи в умовах інклюзії. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць,  № 2 (22), Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С.Дем’янчука, 2019. С.155-165.

Статті у зарубіжних виданнях

Soiko І. Wpływ środowiska edukacyjnego na rozwój ucznia szkoły podstawowej  w warunkach nowej szkoły ukraińskiej . knowledge. education. law/ management. №1 (25) / 2019. s.141-149.

Education pedagogy: problems and prospects for development in the context of reform. Editors: Sławomir Śliwa, Olga Tsybulko. Monograph. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2020; ISBN 978-83-66567-05-4; pp.386, illus., tabs., bibls. https://www.wszia.opole.pl/oferta-edukacyjna/pedagogika/ebooki/

Навчально-методичні посібники

  1. Сойко І.М. Ділова українська мова. Навчально-методичний посібник для студентів факультету здоров’я фізичної культури і спорту. Рівне: Тетіс, 2005.170с.
  2. Сойко І.М., Мельничук Л.Б., Петрук О.М.,  Бакалаврська робота: основні вимоги щодо виконання та захисту: навчально-методичний посібник для студентів педагогічного факультету (галузь знань 0101 «Педагогічна освіта», напрям підготовки 6.010102 «Початкова освіта»). Рівне : Міжнародний економіко-гуманітарний університет ім. акад. Степана Дем’янчука, 2012.  120 с.
  3. Сойко І. М. Організація та проведення пропедевтичної практики студентів: методичні рекомендації для студентів 3 курсу (галузь знань 0101- «Педагогічна освіта, напрям підготовки 6.010102 «Початкова освіта»). Рівне: СІМ, 2018.  36С.
  4. Сойко І.М., Красовська О.О. Курсова робота. Основні вимоги щодо виконання курсових робіт з методик початкової освіти: Навчально-методичний посібник для студентів педагогічного факультету (галузь знань 0101-«Педагогічна освіта, напрям підготовки 6.010102 «Початкова освіта» Рівне: СІМ, 2014. 59 С.
  5. Сойко І.М. Магістерська робота. Основні вимоги щодо виконання та захисту: Навчально-методичний посібник для студентів педагогічного факультету спеціальності 013 «Початкова освіта».   Рівне: СІМ, 2018.-54с.
  6. Сойко І.М. Методичні рекомендації по організації самостійної роботи студентів спеціальності 013 Початкова освіта в галузі знань 01 Освіта/Педагогіка з дисципліни «Сучасна українська мова з практикумом». Рівне: МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука, 2018. 96 с.
  7. Сойко І.М. Методичні рекомендації по організації самостійної роботи студентів спеціальності 013 Початкова освіта в галузі знань 01 Освіта/Педагогіка з дисципліни «Методика викладання української мови в початковій школі». Рівне: МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука, 2018.  34 с.
  8. Сойко І.М. Методичні рекомендації по організації самостійної роботи студентів спеціальності 013 Початкова освіта в галузі знань 01 Освіта/Педагогіка з дисципліни «Методика викладання освітньої галузі «Мови і літератури»».  Рівне: МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука, 2018. 32 с.

Інші наукові видання

  1. Сойко І.М. Інтегровані уроки як засіб розумового розвитку молодших школярів. Проблеми та перспективи розвитку вищої школи та економіки в ХХІ столітті: збірник тез виступів  учасників Міжнародної науково-практичної конференції присвяченої 90-річчю від дня народження С.Я. Дем’янчука (22-23 жовтня 2015 р.). Рівне: РВЦ МЕГУ ім.акад.С.Дем’янчука., 2015. С.110-113.
  2. Сойко І.М. Національний розвиток початкової школи в часи незалежності України. Історія Української державності: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції  22 вересня 2016 р. Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2015. С. 102-105.
  3. Сойко І.М. Особливості інтерактивних технологій навчання в початковій школі. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць,  № 1 (18), Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2017.
  4. Сойко І.М. Особливості формування толерантності учнів молодшого шкільного віку. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць, № 1 (18), Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2017. С. 154-156.
  5. Сойко І.М. Формування етичної компетентності в майбутніх вчителів початкової школи. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць, № 1 (18),  Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2017. С. 150-153.
  6. Сойко І.М. Формування мовленнєвої компетенції та культури мовлення вчителя початкової школи. Збірник тез виступів учасників Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми розвитку вищої школи та економіки в ХХ столітті», присвяченої 25-річчю Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука (11-12 жовтня 2018 р.). Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2018.С.149-153.
  7. Сойко І.М., Петрук О.М. Особистість вчителя – вирішальний фактор у досягненні успіху в навчанні учнів нової української школи. Педагогіка та психологія: сучасний стан розвитку наукових досліджень та перспективи: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 15–16 листопада 2019 р. – Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2019.  С. 52-55.
  8. Сойко І. М., Раковська М. А. Психолого-педагогічна готовність сучасного викладача закладів вищої освіти до формування професійної мобільності студентів. Новітні тенденції розвитку філологічної освіти в контексті інтеграції у європейський простір : Збірник наукових праць за матеріалами VI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції / за заг. ред.  Будак В.Д., Мороз Т. О. – Миколаїв : МНУ, 2020.  С.44-49.
MISKOVA NATALIIA MYKOLAIVNA

PhD, Associate Professor. Associate Professor of the Department of Primary and Preschool Education.

In 2018, she graduated from the Academician Stepan Demianchuk International University of Economics and Humanities, where she obtained a qualification: master in Preschool Education.

Since September 2001 she has been working at the Academician Stepan Demianchuk International University of Economics and Humanities at the Department of Primary Education.

She has been engaged in scientific activity since 1999. Since 1999 she has been a postgraduate student of the Department of Pedagogy at the Academician Stepan Demianchuk International University of Economics and Humanities. In 2005 she defended her PhD dissertation on the topic: "Formation of the content of school primary mathematics education in Ukraine (60s of the XIX - 30s of the XX century)" in the specialised academic council of Ivan Franko Zhytomyr State University in the speciality 13.00.01.

Contacts:
Email: miskova.nataliia@megu.edu.ua

Read more

Народилася 02.11.1975 року в місті Рівне.

ОСВІТА

У 1993 р. закінчила Рівненську загальноосвітню школу № 18 з золотою медаллю. З 1993 р. до 1998 р. навчалася в Рівненському державному педагогічному інституті на педагогічному факультеті, де отримала кваліфікацію вчителя початкових класів та музики.

У 2018 р. закінчила Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука, де здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр, спеціальність Дошкільна освіта.

З вересня 2001 р. працює в Міжнародному економіко-гуманітарному університеті імені академіка Степана Дем’янчука на кафедрі початкового навчання.

Науковою діяльністю займається з 1999 року. З 1999 року – аспірантка кафедри педагогіки Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука. У 2005 р. захистила кандидатську дисертацію на тему : «Становлення змісту шкільної початкової математичної освіти в Україні (60-ті роки ХІХ – 30-ті роки ХХ ст.)» у спеціалізованій вченій раді Житомирського державного університету імені Івана Франка за спеціальністю 13.00.01.

Рішенням Атестаційної колегії Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України від 20 січня 2011 року присвоєно вчене звання доцента кафедри початкової освіти.

Міськова Н. М. брала участь у Міжнародних, Всеукраїнських науково-практичних конференціях, в процесі яких готувала тези доповідей, виступала з доповідями. Є рецензентом бакалаврських і магістерських робіт.

Міськова Н. М. упродовж 20 років забезпечує викладання дисциплін на педагогічному факультеті. З даних дисциплін викладачем опрацьовано електронні та друковані навчально-методичні комплекси. Дисципліни забезпечені тестами, різноманітними контрольними завданнями для самостійної та індивідуальної роботи, дидактичними матеріалами, завданнями для поточного, поетапного, підсумкового та модульного контролю, а також засобами навчання, опрацьовано комплекси для дистанційної форми навчання. Міськова Н. М. здійснює керівництво курсовими, бакалаврськими та магістерськими роботами студентів та педагогічною практикою студентів педагогічного факультету, готувала студентів до участі в олімпіаді з початкового навчання.

Сфера наукових інтересів професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи та вихователя закладу дошкільної освіти, педагогічна інноватика у галузі початкової математичної освіти.

Нагороди. За вагомі досягнення в громадській, навчальній та науковій діяльності нагороджена грамотами і подяками Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука.

Електронна адреса miskova.nataliia@megu.edu.ua

Науковий доробок

 Статті в міжнародних наукометричних базах Web of Science, Scopus

  1. Krasovska, O.; Miskova, N.; Veremchuk, A. Professional Training of Future Preschool Teachers in the Field of Artistic and Aesthetic Education by Means of Contextual Learning Technologies. Sci. 2020, 10, 50. Web of science.

 Навчальні посібники

  1. Міськова Н. М., Тадеєв П. О. Математична освіта в Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття. навчальний посіб. для студентів. – Рівне: видавець О. Зень, 2010.  – 208 с. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів (лист № 1/11 – 6202 від 09.07.2010 р.).

 Статті у фахових виданнях

  1. Міськова Н. М. Перспективи розвитку математичної підготовки вчителя початкової школи. Нова педагогічна думка. 2008. № 1. С. 42-44.
  2. Міськова Н. М. Впровадження інтерактивних технологій у математичній підготовці вчителів початкових класів. Нова педагогічна думка. Рівне: РОІППО, 2009. № 3. С. 80-82.
  3. Міськова Н. М. Формування математичної компетентності вчителів початкових класів. Нова педагогічна думка.  Рівне: РОІППО, 2009. № 4. С. 93-95.
  4. Міськова Н. М. Сучасні технології навчання математики у підготовці студентів педагогічних факультетів. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Зб. наук. праць. Наукові записки РДГУ. Вип. 9 (52).  Рівне: РДГУ, 2014. С. 43-46.
  5. Міськова Н. М. Організація самостійної роботи студентів з «Методики викладання математики» в умовах кредитно-модульної системи. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: педагогіка і психологія. Зб. наук. праць. Ялта: РВВ КГУ, 2014. Вип. 42. С. 136-141.
  6. Міськова Н. М. Особливості впровадження інноваційних технологій у математичній підготовці майбутніх учителів початкових класів. Проблеми підготовки сучасного вчителя : Зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені П. Тичини. Умань: ФОП Жовтий О.О., 2014. Вип. 9. С. 110-115.
  7. Міськова Н. М. Дидактичні умови розвитку творчого мислення школярів на уроках математики в початкових класах. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: педагогіка і психологія. Зб. наук. праць. Ялта: РВВ КГУ, 2014. Вип. 45. С. 195-201.
  8. Міськова Н. М. Удосконалення підготовки студентів до впровадження інтерактивних технологій на уроках математики в початковій школі. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. № 1 (13) Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2015. С. 131-136.
  9. Міськова Н. М. Педагогічна творчість майбутніх учителів початкової школи у роботі над задачами на уроках математики. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. № 2 (14) Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2015. С. 219-226.
  10. Міськова Н. М. Шляхи покращення Математичної підготовки вчителів початкових класів на сучасному етапі Проблемы современного педагогического образования. Сер.: Педагогика и психология. Сб. статей:.  Ялта: РИО ГПА, 2016.  Вып. 51.  Ч. 4. С. 275-281.
  11. Міськова Н. М. Реалізація компетентнісного підходу до математичної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Витоки педагогічної майстерності : збірник наукових праць. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2016. Випуск 17. С. 121 – 126.
  12. Міськова Н. М. Дидактичні особливості формування математичної культури молодших школярів. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. № 1 (15) Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2016. С. 92-97.
  13. Міськова Н. М. Особливості формування музичної культури молодших школярів на сучасному етапі. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. № 2 (16) Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2016. С. 171-176.
  14. Міськова Н. М. Використання інтерактивних технологій навчання на уроках музики в початковій школі. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. № 1 (17) Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2017. С. 107-113 .
  15. Міськова Н. М. Формування математичної компетенції дітей дошкільного віку на сучасному етапі. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. № 2 (17)  Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2017. С. 171-176.
  16. Міськова Н. М. Особливості формування математичної компетенції дітей дошкільного віку. Актуальні наукові дослідження в сучасному світі: збірник наукових праць. № 5 (25) Переяслав–Хмельницький: ФЛП «Кравченко Я.О.», 2017. С. 62-68.
  17. Міськова Н. М. Вдосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів до навчання математики. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. № 1 (18) Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2018. С. 79-85.
  18. Міськова Н. М. Педагогічні умови формування у майбутніх учителів готовності до розвитку пізнавального інтересу учнів на уроках математики під час розв’язуваня текстових задач. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. № 2 (20) Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2018. С. 109-115.
  19. Міськова Н. М. Особливості запровадження компетентнісного підходу в навчанні математики у контексті Нової української школи. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. № 1 (21) Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2019. С. 116-124 .
KHOMIAK OLHA ANATOLIIVNA

PhD. Associate Professor of the Department of Primary and Preschool Education.

In 2003 she graduated with honours from the International University " Academician Stepan Demianchuk Rivne Institute of Economics and Humanities", mastering the specialty "Primary Education" and qualified as a primary school teacher and practical psychologist.

In September 2003, she started working at the International University " Academician Stepan Demianchuk Rivne Institute of Economics and Humanities", which was later renamed the Academician Stepan Demianchuk International University of Economics and Humanities as a lecturer of the Deparmtne of Psychology. From September 2011 she worked as a lecturer at the Department of Primary and Preschool Education, and from 2015, she worked as a Senior Lecturer of the Department of Primary and Preschool Education.

Contacts:
Email:khomiak.olha@megu.edu.ua

Read more

Народилася 29.12.1980 р. в м. Ковель, Волинської області.

ОСВІТА

У 1998 році закінчила навчання у загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 3 імені Лесі Українки м. Ковеля Волинської області.

У 2003 році закінчила з відзнакою навчання у Міжнародному університеті «Рівненський економіко-гуманітарний інститут» імені академіка Степана Дем’янчука, оволодівши спеціальністю «Початкове навчання» та здобула кваліфікацію вчителя початкових класів і практичного психолога.

З вересня 2003 року почала працювати у Міжнародному університеті «Рівненський економіко-гуманітарний інститут» імені Академіка Степана Дем’янчука, який згодом було перейменовано у ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», на посаді викладача кафедри психології. З вересня 2011 року працювала на посаді викладача кафедри початкової та дошкільної освіти, а з 2015 року – на посаді старшого викладача кафедри початкової та дошкільної освіти.

У 2015 році захистила кандидатську дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.07 – теорія та методика виховання у спеціалізованій вченій раді Д 29.051.06 Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля на тему: «Виховання естетичних смаків у студентів педагогічних університетів у позанавчальній діяльності».

З 2016 року – доцент кафедри початкової та дошкільної освіти ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука».

У 2018 році рішенням Атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України присвоєно вчене звання доцента кафедри початкової та дошкільної освіти.

У 2018 році здобула диплом магістра з відзнакою за спеціальністю «Дошкільна освіта» у ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука».

В особистому науковому доробку понад 50 наукових публікацій у фахових виданнях України, вітчизняних та іноземних збірниках наукових праць та виданнях, що належать до міжнародних наукометричних баз (Web of Science). Є співавтором колективних монографій з проблем професійної підготовки вчителя початкової школи та вихователя закладу дошкільної освіти.

Здійснює рецензування авторефератів дисертаційних досліджень, виступає офіційним опонентом при захисті кандидатських дисертацій, керує підготовкою магістерських робіт.

Двічі (2016 р. та 2018 р.) проходила стажування та підвищення кваліфікації за програмою професійного розвитку у «The Great Poland University of Social and Economics in Šroda Wielkopolska» (м. Šroda Wielkopolska, Польща).

У 2018 р. успішно пройшла, розроблений Міністерством освіти і науки України, студією онлайн-освіти EdEra та громадською спілкою «Освіторія», «Онлайн-курс для вчителів початкової школи».

У 2019 р. успішно пройшла, розроблений ГО «Смарт Освіта» та студією онлайн-освіти EdEra в рамках Програми сприяння громадській активності «Долучайся!», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні, онлайн-курс «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами».

Нагороди. За сумлінну працю, високий професіоналізм, зразкове виконання службових обов’язків, вагомий особистий внесок у розвиток освіти Рівненщини та з нагоди Дня науки нагороджена в 2019 році Почесною грамотою Управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації, грамотами і подяками ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука».

Сфера наукових інтересів професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи, педагогічні інновації у НУШ в галузі громадянської та історичної освіти, розвиток інклюзивної освіти в Україні. Апробацію результатів наукової діяльності здійснювала під час участі у Міжнародних та Всеукраїнських наукових конференціях.

Електронна адреса  khomiak.olha@megu.edu.ua

Науковий доробок

Статті в міжнародних наукометричних базах Web of ScienceScopus

  1. Krasovska, O.; Homyak, O. The formation of preservese preschool teachers’ professional readiness to esthetical training of children by means of intensive educational technologies. The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences EpSBS Volume XLIII, (12 July 2018), 386-391. DOI:15405/epsbs.2018.07.51 Web of science.

Фахові видання

  1. Хом’як О. А. Культурно-масова робота як засіб естетичного виховання студентської молоді. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держ. пед. університет ім. Г. Сковороди». Дод. 1 до Вип. 29, Том ІІІ: Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». Київ : Гнозис, 2013. С. 188–193.
  2. Хом’як О. А. Формування вмінь естетичної діяльності у студентів ВНЗ як чинник підвищення рівня їх вихованості. Вісник ЖДУ ім. І. Франка. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І Франка, 2013. Вип. 3 (69). С. 198–201.
  3. Хом’як О. А. Роль основних психологічних чинників у формування естетичних смаків студентської молоді. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. Зб. статей. Ялта : РВВ КГУ, 2013. Вип.41. Ч.3. С. 543–549.
  4. Хом’як О. А. Місце естетичних знань в системі науково-культурологічного пізнання мислителів античності. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. Зб. статей. Ялта : РВВ КГУ, 2014. Вип. 42. Ч. 3. С. 221–226.
  5. Хом’як О. А. Особливості виховання естетичних смаків у студентів педагогічних університетів як психолого-педагогічна проблема. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології / голов. ред. А. А. Сбруєва. Суми : Вид-во Сум ДПУ імені А. С. Макаренка, 2014. № 3 (37). С. 368–376.
  6. Хом’як О. А. Виховання естетичних смаків у студентів педагогічних університетів у позанавчальній діяльності. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Зб. наук. праць. Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука. 2015. № 4 (10). С. 327–335.
  7. Хом’як О. А. Психолого-педагогічні особливості виховання естетичних смаків у студентів педагогічних університетів. Наукові праці ДонНТУ. Серія: «Педагогіка, психологія і соціологія». Красноармійськ, 2015. № 2 (17). С. 164–169.
  8. Хом’як О. А. Розвиток художньо-творчих здібностей майбутніх учителів початкової школи, як засіб організації їх естетичної діяльності. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Зб. наук. праць. Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2016. № 2 (16). С. 256–261.
  9. Хом’як О. А. Формування мотиваційної потреби особистості студента в естетичному вихованні у навчально-виховному процесі ВНЗ. Духовність особистості: методологія, теорія і практика: зб. наук. праць / Гол. редактор Г.П. Шевченко. Сєвєродонецьк : вид-во СНУ імені Володимира Даля, 2016. Вип. 1 (70). С. 198 ̶ 205.
  10. Хом’як О. А. Ретроспективний огляд проблеми виховання естетичного смаку в системі науково-культурологічного пізнання. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогіка / за заг. ред. Ломаковича А. М., Бенери В. Є. Кременець : ВЦ КОГПА ім. Тараса Шевченка, 2016. Вип. 6. С. 108 ̶ 116.
  11. Хом’як О. А. Удосконалення професійної підготовки фахівців дошкільної освіти в контексті сучасних освітніх парадигм. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць. Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2017. № 2 (18). С. 195–200.
  12. Хом’як О. А. Інтеграція аудиторної і позааудиторної діяльності у вищій школі, як умова формування естетичного розвитку майбутніх фахівців дошкільної освіти. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук праць. Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2017. № 1 (17). С. 165–170.
  13. Хом’як О. А. Особливості виховання естетичних смаків у майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки. Духовність особистості: методологія, теорія і практика: зб. наук. праць / За матеріалами ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Культурна особистість у світлі виховання, освіти і духовної безпеки» (23 травня 2018 року, м. Київ) / Гол. редактор Г.П.Шевченко. Сєвєродонецьк : вид-во СНУ ім. В. Даля, 2018. Вип. 2 (83). С. 190–200.

 Статті у зарубіжних виданнях

  1. Хом’як О. А. Загальнодидактичні умови та принципи виховання естетичної культури особистості. Wykształcenie i nauka bez granic. Materiał IX Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji Pedagogiczne nauki. : Przemyśl. Nauka i studia, 2013. Volume S. 52–54.
  2. Хом’як О. А. Виховання естетичного смаку як умова естетичного виховання студентів педагогічних університетів. Настоящи изследвания и развитие. Материали за 10-а международна научна практична конференция. Педагогически науки. София. «Бял ГРАД-БГ» ООД, 2014. Т. С. 23–25.
  3. Хомяк О.А. Теоретико-методический аспект технологии воспитания эстетических вкусов у студентов педагогических университетов во внеучебной деятельности. Вектор науки ТГУ. Серия: Педагогика, психологияТольяти, № 4 (19). С. 182–185.
  4. Хомяк О.АСодержание и анализ результатов констатирующего эксперимента по воспитанию эстетических вкусов у студентов педагогических университетов во внеучебной деятельности. Актуальные проблемы гуманитарных и естественных наук. Москва, № 01 (72) январь .Ч. ІІ. С. 140–144.
  5. Хом’як О. А. Використання технології розвитку критичного мислення в освітньому процесі Нової української школи. Theoretical foundations of modern science and practice. Abstracts of XI International Scientific and Practical Conference. Melbourne, Australia, Pp. 474–476.

 Участь у конференціях

  1. Хом’як О. А., Диняк О. С. Становлення і розвиток суспільствознавчої освіти в Україні. Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній та професійній освіті: зб. мат. VII-ї Міжнар. науково-практичної онлайн-інтернет конф., м. Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. С. 135 –138.
  2. Хом’як О. А. Технології формування соціальної та громадянської компетентностей молодших школярів. Зб. тез вист. учасн. ІІ Всеукр. науково-практичної конф. «Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів» (10 грудня 2019). Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2019. С. 119–125.
  3. Хом’як О. А., Алєксєєва О. П. Формування психологічної готовності дитини до навчання в школі в умовах реалізації концепції Нової української школи. НАУКОВЕ МИСЛЕННЯЗб. стат. учасн. двадцять п’ятої всеукр. практично-пізнавальної інтернет-конференції «Наукова думка сучасності і майбутнього», (22-30 грудня 2018). Видавництво НМ. Дніпро, 2019. С. 30–35.
  4. Хом’як О. А., Осійчук А. П. Підготовка майбутніх вихователів до асистентського супроводу дітей дошкільного віку. Інтеграція освіти, науки та бізнесу в сучасному середовищілітні диспути: тези доп. I Міжнар. науково-практичної інтернет-конференції, 1-2 серпня. Дніпро, 2019. С. 784–788.
  5. Хом’як О. А., Рудик І. А. Проблема підготовки майбутніх вихователів до педагогічної діяльності. Інтеграція освіти, науки та бізнесу в сучасному середовищілітні диспути: тези доп. I Міжнар. науково-практичної інтернет-конференції, 1-2 серпня. Дніпро, 2019. С. 788-793.
  6. Хом’як О. А., Літвінчук І. В. «Готуємо руку до письма ‒ починаємо з піска» (підготовка руки до письма методами пісочної (солевої, манної) анімації). Інтеграція освіти, науки та бізнесу в сучасному середовищілітні диспути: тези доп. I Міжнар. науково-практичної інтернет-конференції, 1-2 серпня. Дніпро, 2019. С. 777–784.
  7. Хом’як О. А., Осійчук А. П. Асистентський супровід дітей дошкільного віку, як педагогічна проблема сьогодення. Дослідження різних напрямків розвитку психології та педагогіки: зб. наук. робіт учасн. міжнар. науково-практичної конф. (14-15 червня 2019). Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2019. С. 53–55.
  8. Хом’як О. А., Рудик І. А. Підготовка майбутнього вихователя до формування творчої особистості дитини дошкільного віку. Дослідження різних напрямків розвитку психології та педагогіки: зб. наук. робіт учасн. міжнар. науково-практичної конф. (14-15 червня 2019). Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2019. С.61–64.
  9. Хом’як О. А., Літвінчук І. В. Метод Sandplay як елемент арт-технології у роботі з дітьми дошкільного віку. Дослідження різних напрямків розвитку психології та педагогіки: зб. наук. робіт учасн. міжнар. науково-практичної конф. (14-15 червня 2019). Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2019. С.47–50.
  10. Хом’як О. А. Проблема підготовки майбутніх вихователів ЗДО до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти. Всеукр. науково-практична е-конференція «Імплементація інклюзивної освіти в контексті реформування Нової української школи» 17 березня 2020. Рівне.
  11. Хом’як О. А. Особливості формування громадянської компетентності молодших школярів. Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників психологічних та педагогічних наук : Зб. тез наук. роб. учасн. міжнар. науково-практичної конф (27–28 березня). Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2020. Ч. 2. С. 136–140.
  12. Хом’як О. А. Використання технології розвитку критичного мислення в освітньому процесі Нової української школи. Theoretical foundations of modern science and practice. Abstracts of XI International Scientific and Practical Conference. Melbourne, Australia 2020. 474–476.
KYRYLOVYCH OLENA FELIKSIVNA

Deputy Dean of the Faculty of European Education. Senior Lecturer at the Department of Primary and Preschool Education.

Contacts:
Email: kyrylovych.olena@megu.edu.ua

Read more
MAKSYMCHUK NATALIIA STANISLAVIVNA

Deputy Dean of the Faculty of Pedagogics. Lecturer at the Department of Primary and Preschool Education.

In 2003, she graduated with honours from the Faculty of Pedagogical of the Academician Stepan Demianchuk International University of Economics and Humanities, obtaining the qualification of "Primary School and Biology Teacher".

In 2004, she graduated with honours from the Faculty of Pedagogical of the Academician Stepan Demianchuk International University of Economics and Humanities, obtaining the qualification of  "Lecturer of Pedagogy and Methods of Primary Education".

In 2018, she graduated from the Faculty of Pedagogical of the Academician Stepan Demianchuk International University of Economics and Humanities, obtaining the qualification of Lecturer of Pedagogy and Methods of Preschool Education. Educator of Children of Early and Preschool Age. Organiser of Preschool Education. Primary School Teacher.

She has been working at the Academician Stepan Demianchuk International University of Economics and Humanities since 2002 as a laboratory assistant, methodologist, assistant, lecturer, and since 2018 as a Deputy Dean of the Faculty of Pedagogics.

Contacts:
Email: maksymchuk.nataliia@megu.edu.ua

Read more

Народилася 16 жовтня 1980 року у с. Голишів Рівненського району, Рівненської області.

Освіта:

1996 рік  ̶  закінчила Голишівську загальноосвітню школу з відзнакою.

1998 рік  ̶  закінчила Клеванську ЗОШ № 1 із срібною медаллю.

2003 рік  ̶  закінчила педагогічний факультет ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» з відзнакою, здобувши кваліфікацію «Вчитель початкових класів та біології».

2004 рік  ̶  закінчила педагогічний факультет ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», здобувши кваліфікацію «Викладач педагогіки та методики початкового навчання».

2018 рік  ̶  закінчила педагогічний факультет ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», здобувши кваліфікацію «Викладач педагогіки та методик дошкільної освіти. Вихователь дітей раннього та дошкільного віку. Організатор дошкільної освіти. Вчитель початкової школи».

У ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» працює з 2002 року на посадах лаборанта, методиста, асистента, викладача, з 2018 – заступника декана педагогічного факультету. 

 Нагороди:

  1. Нагороджена почесними грамотами ректора ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» за вагомий внесок у становлення і розвиток університету, високий рівень професійної діяльності, активну наукову, навчально-методичну, виховну та організаторську роботу (2006, 2008, 2013, 2014, 2018, 2019).
  2. Лауреат конкурсу «Гордість МЕГУ» у номінації «Надійність року» (2011 рік).

Сфера наукових інтересів: формування готовності майбутніх педагогів до використання українського фольклору в професійній діяльності.

 Електронна адреса:maksymchuk.nataliia@megu.edu.ua

Науковий доробок

Статті у фахових виданнях

  1. Максимчук Н.С. Роль українського фольклору у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Рівне, 2016. Випуск 1 (15). С. 65-72.
  1. Максимчук Н.С. Роль українського фольклору в національно-патріотичному вихованні студентської молоді. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Рівне, 2016. Випуск 2 (16). С. 140-145.
  2. Максимчук Н. С. Педагогічні умови формування готовності майбутніх вихователів до ознайомлення дітей з народознавством у закладі вищої освіти. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : збірник наукових праць. № 1 (21). Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С.Дем’янчука, 2019. С.79-89.

 Статті у зарубіжних виданнях

  1. MAKSYMCHUK N., PAHUTA T., SOIKO І. WPŁYW ŚRODOWISKA EDUKACYJNEGO NA ROZWÓJ UCZNIA SZKOŁY PODSTAWOWEJ  W WARUNKACH NOWEJ SZKOŁY UKRAIŃSKIEJ . KNOWLEDGE. EDUCATION. LAW/ MANAGEMENT. №1 (25) / 2019. S.141-149.

 Наукові публікації

  1. Максимчук Н.С. Особливості професійної підготовки вчителя початкових класів у контексті сучасни парадигм освіти. Актуальні проблеми сучасної освіти в контексті професійної підготовки майбутніх педагогів: збірник наукових робіт учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів, молодих учених, присвяченої 10-річчю створення Інституту педагогічної освіти Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука (21 листопада 2014 року, м. Рівне) // Вісник Інституту педагогічної освіти. Рівне: Червінко А.В., 2014. С.76-78.
  1. Максимчук Н.С. Формування національно-патріотичної свідомості майбутніх учителів початкової школи засобами українського фольклору. Збірник тез виступів учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції «Історія української державності», присвяченої 25-річчю проголошення незалежності України (22 вересня 2016 р.). Рівне, 2016. С. 65-67.
  2. Максимчук Н.С. Підготовка майбутніх вихователів до ознайомлення дітей з народознавством. Збірник тез виступів учасників Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми та перспективи розвитку вищої школи та економіки в XXI столітті» (26-27 жовтня 2017 р.). Рівне, 2017. С. 129-132.
  3. Максимчук Н.С. Формування національно-культурної ідентичності майбутніх учителів початкової школи. Збірник тез виступів учасників Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми та перспективи розвитку вищої школи та економіки в XXI столітті» (11-12 жовтня 2018 р.). Рівне, 2018. С. 125-127.  
  4. Максимчук Н. С., Максимчук Д. А. Значення українознавчих досліджень для розвитку особистості учнів нової української школи.  Педагогіка та психологія : сучасний стан розвитку наукових досліджень та перспективи :  Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 15-16 листопада 2019 р. Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2019. С. 35-37.
  5. Максимчук Н. С., Максимчук Д. А. Теоретико-методична модель підготовки майбутніх вихователів до ознайомлення дітей з народознавством. Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів» (10 грудня 2019 р.). Рівне : РВЦ МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука, 2019. С. 261-264.

 Навчально-методичні посібники

  1. Максимчук Н.С. Теорія та методика ознайомлення дошкільників із народознавством. Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів. Рівне: МЕГУ імені академіка С. Дем’янчука, 2018. 48 с. Рекомендовано до друку Вченою радою ПВНЗ «МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука» – протокол № 11 від 27.06.2018 р.
  2. Максимчук Н.С. Теорія та методика ознайомлення школярів із народознавством. Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів. Рівне: МЕГУ імені академіка С. Дем’янчука, 2018. 48 с. Рекомендовано до друку Вченою радою ПВНЗ «МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука» – протокол № 11 від 27.06.2018 р.
  3. Максимчук Н.С. Основи природознавства з методикою. Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів. Рівне: МЕГУ імені академіка С. Дем’янчука, 2018. 40 с. Рекомендовано до друку Вченою радою ПВНЗ «МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука» – протокол № 11 від 27.06.2018 р.
  4. Максимчук Н.С. Методика вивчення валеології основ безпеки життєдіяльності в початковій школі. Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів. Рівне: МЕГУ імені академіка С. Дем’янчука, 2018. 24 с. Рекомендовано до друку Вченою радою ПВНЗ «МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука» – протокол № 11 від 27.06.2018 р.
  5. Максимчук Н.С. Основи культури і техніки мовлення. Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів. Рівне: МЕГУ імені академіка С. Дем’янчука, 2018. 28 с. Рекомендовано до друку Вченою радою ПВНЗ «МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука» – протокол № 11 від 27.06.2018 р.
  6. Максимчук Н.С. Культура мовлення та виразне читання. Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів. Рівне: МЕГУ імені академіка С. Дем’янчука, 2018. 40 с. Рекомендовано до друку Вченою радою ПВНЗ «МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука» – протокол № 11 від 27.06.2018 р.
  7. Максимчук Н.С. Теорія та методика музичного виховання. Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів. Рівне: МЕГУ імені академіка С. Дем’янчука, 2018. 44 с. Рекомендовано до друку Вченою радою ПВНЗ «МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука» – протокол № 11 від 27.06.2018 р.
  8. Максимчук Н.С. Інноваційні педагогічні технології в дошкільній освіті. Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів. Рівне: МЕГУ імені академіка С. Дем’янчука, 2018. 44 с. Рекомендовано до друку Вченою радою ПВНЗ «МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука» – протокол № 11 від 27.06.2018 р.
  9. Максимчук Н.С. Виразне читання. Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів. Рівне: МЕГУ імені академіка С. Дем’янчука, 2018. 24 с. Рекомендовано до друку Вченою радою ПВНЗ «МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука» – протокол № 11 від 27.06.2018 р.
  10. Максимчук Н.С. Підготовка дитини до школи. Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів. Рівне: МЕГУ імені академіка С. Дем’янчука, 2018. 32 с. Рекомендовано до друку Вченою радою ПВНЗ «МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука» – протокол № 11 від 27.06.2018 р.
  11. Максимчук Н.С. Передшкільна освіта. Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів. Рівне: МЕГУ імені академіка С. Дем’янчука, 2018. 32 с. Рекомендовано до друку Вченою радою ПВНЗ «МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука» – протокол № 11 від 27.06.2018 р.
  12. Максимчук Н.С. Каліграфія. Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів. Рівне: МЕГУ імені академіка С. Дем’янчука, 2018. 24 с. Рекомендовано до друку Вченою радою ПВНЗ «МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука» – протокол № 11 від 27.06.2018 р.