Сертифікат трофімчук М.О.

Доцент кафедри менеджменту та маркетингу, проректор з адміністрування здобувачів вищої освіти, Михайло Трофімчук, отримав сертифікат, який засвідчує  успішне проходження  курсу  «Менеджер із цифрового маркетингу». Курс було розроблено компанією Google у співпраці з Варшавською школою економіки (SGH) та школою performance-маркетингу Marketing Masters.

Тематика курсу включала:

 основи маркетингової стратегії: розуміння ролі клієнта, формування стратегії сегментації, залучення та створення карти шляху клієнта від формування потреби до здійснення покупки;

особливості роботи з цифровими інструментами: зокрема Google Ads, Google Analytics, Google Data Studio;

практичні поради в сфері електронної комерції щодо SEO, SMM, контент-маркетингу, веб-аналітики;

Отримані знання дозволять інтегрувати в навчальний процес сучасні підходи до формування маркетингової стратегії, демонструвати студентам логіку роботи з реальними клієнтськими сегментами, моделювати шлях користувача та аналізувати поведінку аудиторій у цифровому середовищі.