Доцент кафедри менеджменту та маркетингу, проректор з адміністрування здобувачів вищої освіти, Михайло Трофімчук, отримав сертифікат, який засвідчує успішне проходження курсу «Менеджер із цифрового маркетингу». Курс було розроблено компанією Google у співпраці з Варшавською школою економіки (SGH) та школою performance-маркетингу Marketing Masters.
Тематика курсу включала:
основи маркетингової стратегії: розуміння ролі клієнта, формування стратегії сегментації, залучення та створення карти шляху клієнта від формування потреби до здійснення покупки;
особливості роботи з цифровими інструментами: зокрема Google Ads, Google Analytics, Google Data Studio;
практичні поради в сфері електронної комерції щодо SEO, SMM, контент-маркетингу, веб-аналітики;
Отримані знання дозволять інтегрувати в навчальний процес сучасні підходи до формування маркетингової стратегії, демонструвати студентам логіку роботи з реальними клієнтськими сегментами, моделювати шлях користувача та аналізувати поведінку аудиторій у цифровому середовищі.