15 березня 2024

Друге засідання Школи педагогічної майстерності у парному семестрі 2023-2024 навчального року стало майданчиком для обговорення питань стимулювання освітньої діяльності здобувачів вищої освіти. Кандидат історичних наук, доцент кафедри історії, теорії держави і права та філософії Володимир Старжець презентував активні методики навчання, які стимулюють активність і самостійність здобувачів вищої освіти.

У презентації спікер детально зупинився на тому, які саме активні методи навчання застосовує особисто та на результативності роботи зі здобувачами за таким підходом. Зауважив мозковий штурм, дидактичну гру та метод розв’язання дослідницьких завдань як ті методи активного навчання, які найбільш повно й ефективно дозволяють реалізувати вимоги до проведення проблемних практичних занять. Відзначив також те, що через планомірне залучення активного навчання відбувається перехід від організації навчального процесу викладачем до самоорганізації здобувачів та набуття ними навичок кращого самостійного засвоєння інформації.

Школа педагогічної діяльності

Присутні цікавилися можливостями інтеграції аналогічних активних методів навчання під час підготовки здобувачів інших спеціальностей. На що доповідач зауважив універсальність практичних підходів, які реалізує під час педагогічної практики та заохотив колег поділитися власним досвідом.

Також пан Володимир відзначив у своїй презентації науково-дослідну роботу як аспект  організації дослідницького навчання здобувачів. Зупинився на діяльності студентських наукових гуртків, семінарів, проблемних груп; участі здобувачів в дискусійних клубах,  проведенні диспутів тематичного характеру; роботі в студентських інформаційно-аналітичних, громадських, культурологічних організаціях. Наголосив на тому, що різнобічна діяльність сприяє творчому розвитку особистості та дозволяє випускати всебічно розвинених професіоналів, вмотивованих до подальшої самоосвіти.