Лекція НБУ

Студенти економічного факультету Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука взяли участь у пізнавальному вебінарі “Як реклама змушує нас купувати”, який відбувся в рамках Тижня заощаджень Національного банку України.
Захід провела Вікторія Ролік, головний експерт управління зв’язків з громадськістю та фінансової обізнаності Департаменту комунікацій НБУ. Вебінар пройшов в онлайн-форматі та викликав жвавий інтерес серед студентів, адже тема реклами та споживчої поведінки є надзвичайно актуальною у сучасному світі.
Під час заходу учасники дізналися про:
психологію ухвалення рішення людиною — купувати чи ні;
фактори, що впливають на сприйняття споживачами ціни товару;
секрети впливу маркетологів на покупців;
прийоми, які використовують відомі виробники для просування власних брендів.
Вебінар став частиною освітніх ініціатив НБУ, спрямованих на підвищення рівня фінансової грамотності молоді та розвиток критичного мислення у сфері споживчих рішень.

Лекція НБУ


Економічний факультет МЕГУ дякує Національному банку України за можливість долучитися до Тижня заощаджень і взяти участь у заходах, що сприяють формуванню фінансово свідомого покоління.