

Проєкт «International Co-Teaching and Virtual Exchange in the University Classroom», який був започаткований командою викладачів провідних європейських університетів, об’єднав педагогів з різних країн і тривав упродовж двох тижнів. Цей захід, учасницею якого стала доцентка кафедри романо-германської філології Наталя Нісаноглу, мав на меті представити різні університетські культури та рoзширити знання про віртуальні обміни в освіті.

Онлайн-проєкт складався з навчального курсу, представленого доповідями досвідчених спікерів, і воркшопів, що передбачали взаємодію між учасниками в малих групах. Виявлення відмінностей в організації викладання між різними країнами, розроблення стратегії менторства у контексті віртуальних обмінів, аналіз потенційних критичних ситуацій, створення завдань разом із партнером-викладачем – все це передбачала онлайн-співпраця. Матеріали проєкту – вказівки, відео- та бібліографічні ресурси, вправи для воркшопів, звіти учасників – були опубліковані на віртуальній дошці «Taskcards», яка сприяла продуктивності спільної праці.

Для Наталі Нісаноглу участь у проєкті – це отримання потужного досвіду спілкування з іноземною спільнотою освітян, можливість встановлення міжнародних партнерств. Участь у таких проєктах переконує в тому, що звичайної дошки в навчальній аудиторії вже недостатньо. Інтеграція у сферу вищої освіти віртуальних обмінів, орієнтованих на обговорення, взаємодію, дослідження, є запорукою забезпечення комплексного навчання, підвищення рівня конкурентоспроможності здобувачів на міжнародному ринку праці.