Для здобувачів вищої освіти спеціальності «Маркетинг», studio lead компаніїї SMOKOKO LTD, Микола Матвійчук, провів гостьову лекцію на тему: «Процес створення цифрового продукту на прикладі мобільного додатку (гри)»

Під час лекції студенти змогли простежити повний шлях створення цифрового продукту (мобільної гри): від формування ідеї та аналізу цільової аудиторії до релізу продукту та вибору моделей монетизації. Особливу увагу було приділено тому як маркетингові рішення впливають на дизайн, геймплей, механіки взаємодії та просування продукту.

Спікер акцентував на важливості комунікації з аудиторією користувачів цифрового продукту для формування дієвої воронки залучення. Студенти отримали можливість побачити реальні приклади інтерфейсів, рекламних інструментів та аналітичних метрик оцінки ефективності, які використовуються у сфері мобільних ігор.

Лекція стала цінним джерелом практичних інсайтів, адже дозволила поєднати теоретичні знання з реальними бізнес-процесами індустрії, допомогла студентам краще зрозуміти специфіку роботи з цифровими продуктами та побачити перспективи розвитку маркетолога в ІТ-сфері.