Як продавати гріхи
У рамках організації практичної підготовки за освітніми програмами спеціальностей «Менеджмент», «Економіка», «Маркетинг», «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», «Психологія» та «Правознавство», а також реалізуючи проект взаємодії між університетом, громадськістю та бізнес-спільнотою задля обміну знаннями та досвідом, Центр фахових студій економічного факультету МЕГУ продовжує весняний цикл зустрічей здобувачів освіти зі стейкхолдерами.
Як продавати гріхи
 
Сьогодні 30 травня 2025 року, відбувся маркетинговий тренінг-семінар «Як продавати гріхи», який провів доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту Київського національного університету імені Вадима Гетьмана – Олександр Калінін.
Як продавати гріхи
 
Пан Олександр ознайомив учасників з концепцією «семи смертних гріхів» у маркетингу, демонструючи, як глобальні компанії експлуатують людські слабкості – хтивість, ненажерливість, жадібність, лінощі, гнів, заздрість і гординю – для просування своїх товарів і послуг.
Презентація супроводжувалася яскравими прикладами зі сфери технологій, розваг, моди, харчової та автомобільної індустрій.
Як продавати гріхи
 
Здобувачі дізналися про взаємозв’язок між емоційною поведінкою споживачів і ринковою капіталізацією провідних брендів світу, що сукупно перевищує 24 трильйони доларів.
Захід викликав жвавий інтерес, надихнув на критичне осмислення етичності маркетингових практик і став яскравим прикладом інтеграції гуманітарного підходу в економічну освіту.
Як продавати гріхи
Дякуємо Олександру Калініну за цікавий та змістовний захід і сподіваємось на подальшу співпрацю.