

У рамках організації практичної підготовки за освітніми програмами спеціальностей «Менеджмент», «Економіка», «Маркетинг», «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», «Психологія» та «Правознавство», а також реалізуючи проект взаємодії між університетом, громадськістю та бізнес-спільнотою задля обміну знаннями та досвідом, Центр фахових студій економічного факультету МЕГУ продовжує весняний цикл зустрічей здобувачів освіти зі стейкхолдерами.

Сьогодні 30 травня 2025 року, відбувся маркетинговий тренінг-семінар «Як продавати гріхи», який провів доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту Київського національного університету імені Вадима Гетьмана – Олександр Калінін.

Пан Олександр ознайомив учасників з концепцією «семи смертних гріхів» у маркетингу, демонструючи, як глобальні компанії експлуатують людські слабкості – хтивість, ненажерливість, жадібність, лінощі, гнів, заздрість і гординю – для просування своїх товарів і послуг.
Презентація супроводжувалася яскравими прикладами зі сфери технологій, розваг, моди, харчової та автомобільної індустрій.

Здобувачі дізналися про взаємозв’язок між емоційною поведінкою споживачів і ринковою капіталізацією провідних брендів світу, що сукупно перевищує 24 трильйони доларів.
Захід викликав жвавий інтерес, надихнув на критичне осмислення етичності маркетингових практик і став яскравим прикладом інтеграції гуманітарного підходу в економічну освіту.

Дякуємо Олександру Калініну за цікавий та змістовний захід і сподіваємось на подальшу співпрацю.