МЕГУ – вибір сучасного абітурієнта! МЕГУ – твій найкращий вибір! МЕГУ – це більше ніж університет! МЕГУ – найкращі умови для навчання та розвитку! МЕГУ – розвиваємося для тебе! МЕГУ – це вибір лідерів! МЕГУ – твій шлях в майбутнє! МЕГУ – якість освіти, визнана країною і світом! МЕГУ: наші рейтинги – наші студенти! МЕГУ – освітній бренд, визнаний абітурієнтом!

Склад кафедри

 ЗОЛЯК ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА

Завідувач кафедри реклами і мови ЗМІ, кандидат наук соціальних комунікацій. доцент кафедри теорії і методики журналістської творчості.

2000-2005 рр. – навчання на факультеті журналістики Львівського національного університету імені Івана Франка.

У 2004 році закінчила з факультет журналістики Львівського національного університету імені Івана Франка отримала освіту за спеціальністю «Журналістика» та здобула кваліфікацію бакалавра журналістики.

У 2005 році закінчила факультет журналістики Львівського національного університету імені Івана Франка отримала освіту за спеціальністю «Журналістика» та здобула кваліфікацію спеціаліста журналістики.

 

Сфера наукових інтересів: соціальні комунікації; журналістка.
E-mail: zolyak@ukr.net
Детальніше

 МІТЧУК ОЛЬГА АНДРІЇВНА

Декан факультету журналістики,  доктор наук із соціальних комунікацій, доцент, професор кафедри реклами і мови ЗМІ.  Мітчук О. А., є членом кандидатської Спеціалізованої вченої ради Львівського національного університету імені Івана Франка.

Закінчила у 2002 р. Львівський національний університет імені Івана Франка за спеціальністю «Журналістика».

З 2002 по 2003 рр. – викладач кафедри української мови та літератури Міжнародного університету «Рівненський економіко-гуманітарний інститут імені академіка Степана Дем’янчука».

 

 

Сфера наукових інтересів: Теорія та історія соціальних комунікацій
E-mail: o.mitchuk@gmail.com
Детальніше

ВАЛЕСИК АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ

Заслужений журналіст України, доцент кафедри реклами і мови ЗМІ, директор виконавчий філії НТКУ «Рівненська регіональна дирекція»

 

 

 

 

 

 

 

ЗУБАРЕЦЬ  АНТОНІНА ВОЛОДИМИРІВНА

Викладач кафедри реклами і мови ЗМІ.